-
Sen får du ca 2 st på bb och en som kommer hem när han hon är ca 5 månaderNhjärtaD skrev 2010-10-11 13:04:47 följande:jag har aldrig fått nått start paket från nått ställe... -
Vi har nu ju 3st baby box men det fattas fortfarande 3-4st tillWilles Mamma 08 skrev 2010-10-11 13:25:39 följande:Tyvärr måste man ju själv anmäla sig m,m om man vill ha tex babyproffsens paket m,m!
Men ur usel utbud i sverige om man jämnför med vad 2barnsmamman får i danmark,kanske man skulle regga sig på 2 adresser;)
Men fick du aldrig påsar på BB?? jag fick 2 st med massa fint o bra i
haha
-
Kanke inte idag vi får se men någon dag ska vi hämta ut från Libero eller var det pampers

-
Hallonbladsthe pratet
När ska ni dricka Teet ?
När kommer ni att börja när i November ska ni dricka detta ?
Var beställer ni någon stanns?
Det går ju att köpa från Hälso butiken men jag bor i danmark och har inte detta möjlighet.
Vill ha i TEE påstar som innan och inte lös TEE alls.
-
Har tagit hallonbladsthe innanmed sonen och kan säga det hjälpte ''lite'' iaf ..
Bf var 4 aug och den dagen släppte hela ploppen ut slemmisen oj gud vad stor den var ca 4-5cm lång och tjock skojar inte den var enorm har aldrig i hela mitt lilla liv set sådant haha men jag tror det var pågrund av teet.
Drack teet ca vecka 36-37 om jag inte minns fel.
Drack morgon luch och middag 3koppar som man säger man ska ta varje dag fram till förlossningen.
Men nu vet jag inte ska man våga göra detta igen eller ska man skippa jag villju inte gå överjag villjuatt han kommer som han ska utan några fusk.
Men nu har dom inte detta här i danmark så jag vet inte var jag ska beställa.
Gisa vad jag nu gör
tvättar bebis kläder
åååh tog mig äntligen upp till vinden och tog ner ALLA bebis kläder samt täcken och kudden till bebisen och sen ligg täcke/filt med lekaser som den sen kommer att dreggla på och titta på med STORA ögon
La också upp blöjorna
Och la in nya bebis kläderna i skåpet
-
Godmorgon flickor
Idag ska jag till barnmorskan YESS längtra redan haha
klockan 10.55
Idag blir det undersökning hmm typ blodprov och lyssna på hans hjärta och känna hur han ligger och gissa storleken
Ska be om Tul redan nu så jag slipper OROA mig tillnovember sista likom.
-
Idag lider jag av näsblod huvudvärk och träningsvärk i benen :-/
-
Ni vet killen som tog livet av sig igår man har kunnat sen web av honom göra dettaatt hänga sig men jag har inte set vill INTE se fy fan jag hoppas han får det bättre nu

Men jag såg nyss han på bild blå i ansiktet och snöre runt halsen
-
Läse hans berättelse somhan skrev om sig själv det var som någon roppade efter hjälp men alla somskrev till honom sa bara Gör det då
Fy 17 att vara mamma själv och älskar sina barn men hur har mamman till honom just nu hone helt jävla förstöd !!!
-
Haha samma härLicebe skrev 2010-10-12 09:02:57 följande:Jag ska också till barnmorskan idag,
och sen på föräldragrupp=)
Idag har jag varit gravid i tvåhundratvå dagar, det firas med att gå i mjukisbyxor heela dagen=)