-
Södra gyllandMysmamma70 skrev 2010-10-09 20:56:07 följande:Det beror ju på var i Danmark du bor, haha - visst vore det kul med en träff
-
Idag har jag fått gå upp 5 ggr för att kissa och sen massa molvärk fy fan vaknade mitt i natten av att jag hade så ont
vad kunde det vara sammandragningar då eller ?
Idag är det 10-10-10 hehe få se vilka som får bebisar idag då
-
SkarttarAnnnika skrev 2010-10-10 14:28:31 följande:jag tror inte namnet casper kommer kännas särkilt barnsligt i 20årsåldern. Då heter ju alla "milo, maximilian, noel, alvin, noah...." ja du fattar :)
tänk på dem som heter Dag o Natt hahahahaha
-
Nu ska jag göra äppel kaka och något mer hihi

-
Nu har jag gjort Äppelpaj och havreflan
super gott
Nu ska vi äta middag kommer senare puss o krampå er
-
Själv har jag ju spjälsäng i sonen rum som se lillebror kommer att dela med rummen.Sen har vi resesäng haha men den står ute just nu i garaset den behöver vi inte just nu.
Tänkte nämligen skaffa en korg eller en vagga och i vårt sovrum så jag inte vill dela säng med 2 barn haha
Som sonen på 2år som brukar komma till oss varje morgon och somnar till tänk sen att ha en bebis liggades i sängen med.
-
Hmm det e några stycken hihidelifi2 skrev 2010-10-10 21:20:23 följande:på vilkenm sida skriver ni ut så ni kan hämta ut babyoxen i danmark?
Sambon har räknat på att det fortafrande finns ca 3-4 st paket gratis gåvor kvar att hämta ut.
Men vi har sökt på Libero pampers tror jag det e sambon som gör detta nämligen då det är danska jag fattar nadda
Weda affären har en sen en annan kommer ej ihåg namnet
Men kan be sambon säga detta sen i morgon ha e inte hemma just nu. -
Senaste gratis gåvan vi hämtade nu blir nr 3 hehe så var det
www.babysam.dk affären heter babysam
-
Det är EXAKT det sambon tänker med hahahadelifi2 skrev 2010-10-10 21:44:28 följande:Alla dom affärenen finns väl i Köpenhamn antar jag, vill ha så mycket gratis saker som möjligt hehehe.....
DÅ slipper man ta med sig så mycket till BB
Ja dom BORDE finnas där med. -

Denna köpte vi nu när vi var på affären..

Dessa tre saker ska vi skaffa den 20:e ca och sista oktober ..
Och denna baby sitter köpte vi