December Bebis 2010 :)

Min tjocka mage, taget idag. V 39 (38+0) Känner mig jätte tjock! =) Nu får plutten ta o titta ut. Har haft "mensvärk" i flera veckor nu. Som det kan kännas innan mensen ska komma. Jobbigt.

Igår vann jag en bröstpump från MAM på trader för 225kr o det stod 0kr i porto. Nu när hon som säljer mejlade mig så sa hon att det är 225+48kr (porto). Då blev jag arg! Om hon vill att vinnaren ska betala porto så ska det för fen stå så på tradera sidan. Skällde lite på na o har inte skickat pengar än. Tänker inte betala portot. Hur skulle ni ha gjort?

garvar för sig själv bara får värsta garvet och bara skrattar till plötsligen
garvar för sig själv bara får värsta garvet och bara skrattar till plötsligen   

men SHIT om 2 dagar oj nu var det ännu spännade tänk om bara 1 dag kvar tills bebisen verkligen är hos oss då BF är här
 men SHIT om 2 dagar oj nu var det ännu spännade tänk om bara 1 dag kvar tills bebisen verkligen är hos oss då BF är här  

Bra och prata med folk som har födit barn. =)
 Har tio dagar kvar idag. (enl SM BF idag enl UL BF 16/1)
"Mensvärk" har jag haft i flera månader lite då o då. Har det nu varje dag sen några veckor tillbaka och det har nu ökat i styrka och övergått till flera gånger varje dag. Igår tömde jag tarmen tre ggr och har även gjort det tre ggr hittills idag. (sista väldigt löst) och har idag på kvällen haft så jävla ont i magen. Mensvärks ont. Så ont så man vill kräkas. Fick även ont på höger sida av ryggen.
Har ingen smärta som man kan klocka utan den håller i sig länge. Mer än 30min. Så jobbigt. Har hört att sån värk kan pågå i veckor. Hua! Nån mer som haft det så några dagar innan förlossning? =)

tittar på discovery och filmer med mig.
 tittar på discovery och filmer med mig.