Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 15:03:18 följande:
    Åh men man ska vara glad för det lilla man får.
    Ni blir tre snart och det kommer vara så härligt.

Hihi än idag väntar jag på att han går ner på knäna men jag vet att han ladrig kommer att göra det tack vare hans mamma..
    För vi förlovade oss för 2:a gången iaf.
    Absolut! Det får man vara. Jag ska snart få min efterlängtade bebis. Så kul!
    Det kan ju inte hon bestämma. Hon borde bli glad.....det är bättre för barnen att man är gift! Hon går med på att ni skaffar barn men inte giftemål?! Hmm. Skulle hans mamma säga nej skulle jag bli arg! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 15:28:41 följande:
    Hon har TYVÄRR sagt NEJ till fler barn
    Aj då, va tråkig hon är! :/
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 15:33:53 följande:
    Men sambon sa till mig att det är inte hon som bestämmer om hur många barn vi ska ha
    Det har han helt rätt i! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Mysmamma70 skrev 2011-01-02 15:54:47 följande:
    Jag är 40
    Ok! =) Ja, alla säger att jag är knäpp som tycker att jag är för gammal, men har man en tanke i huvudet att allt ska vara klart innan man är 30 så.......... :/
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Mysmamma70 skrev 2011-01-02 16:05:24 följande:
    Jaja, men du kan hinna ändra dig

Jag fick ettan när jag var 26 och tvåan när jag var 27. När jag var 30 och skilde mig sa jag att jag aldrog skulle skaffa fler barn.

När jag var 38 träffade jag min tvllingsjäl som längtade efter barn och det var självklart för mig att skaffa kärleksbarn med honom. Nu har vi två godingar inom tretton månader Hjärta
    Ja, men du fick iaf barn innan du var 30! =) Jag är med min tvillingsjäl nu. Han vill ha 3 barn o jag 2! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    linasmama skrev 2011-01-02 16:07:59 följande:
    Är du knäpp måste jag vara hel tokig Jag har sagt hela tiden att jag inte vill ha barn efter jag fyllt 25, känner att det är för gammalt. Men det är väl mest för att min dotter är 10 år då, fick henne när jag var 15. Är 21 nu och fått mitt andra och sista barn!
    Oj då. Det var tidigt! Jag var med "fel" kille tidigare. Gjorde slut med honom när jag var 24. Trodde jag aldrig skulle få barn! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    linasmama skrev 2011-01-02 16:08:27 följande:
    Jag har sån ångest för vad jag ska använda för skydd.. Jag har provat så gott som allt utom spiral eller stav för jag vill inte "stoppa in" något och inget har fungerat, blivit gravid med allt utom mini-piller men mådde dåligt av de istället.. Hade jag varit över 25 nu så hade jag steriliserat mig!!
    Jag har haft p-piller o p-stav o är hel nöjd med staven. Vill ha det igen men kommer o bli dyrt då jag är "för gammal" =) Vill inte ha spiral. Har bara hört negativt om det.
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Mysmamma70 skrev 2011-01-02 16:50:13 följande:
    Skönt att du hittade honom så tidigt i livet!
    LokesMammi skrev 2011-01-02 16:40:58 följande:
    Jag har haft p-piller o p-stav o är hel nöjd med staven. Vill ha det igen men kommer o bli dyrt då jag är "för gammal" =) Vill inte ha spiral. Har bara hört negativt om det.
    Jag har haft kopparspiral i ett par omgångar och har bara positivt att säga om det! Gratis är det också
    Japp. Det är jag glad över! =) Dax för det efter allt skit man varit med. Obestämd Jag ör glad att jag inte skaffade barn med idioten innan. Han är sur för att jag ska ha barn nu. Han har själv två som han inte kan ta hand om! :(
    Ok, ja, det är väl sånt man skaffar medan man ammar......gratis är gott! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Mysmamma70 skrev 2011-01-02 16:58:02 följande:
    Ja, BM sa till mig sist att man kan sätta i spiralen 12 veckor efter förlossningen. Då gjorde vi inte det, utan gjorde en bebis till istället

Nu vet vi inte om vi ska ha fler, min sambo har förut sagt att han vill ha fyra barn, men mina graviditeter har varit rätt jobbiga och vi får se om vi orkar...

Nu blir det spiral igen - och den ska få sitta i minst tills vi gifter oss i sommar - för då vill jag dricka champagne och fira med mina vänner Skål   Så vi har ett halvår på oss att fundera om det ska bli fler
    Åh, va roligt med giftemål! Jag vill också! =)
    Ja, sånt tål o tänkas på.....men du måste tänka på dig också! =) Barn är kul men inte om man mår dåligt! =)
    Bebis 16/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)