December Bebis 2010 :)
Mrs:
då blir det en till november bebis haha härligt men hur har du det nu ?
är BB väskan klar ?
Tänkte på nu ska vi byta denna tråd till november tråd snart *skrattar*
för alla våra små vill ju ut nu
Mrs:
då blir det en till november bebis haha härligt men hur har du det nu ?
är BB väskan klar ?
Tänkte på nu ska vi byta denna tråd till november tråd snart *skrattar*
för alla våra små vill ju ut nu
FÖRLOSSNINGEN
När tiden är inne hur ska ni då göra med dem små ni har hemma och förskolan ?
Ska ni ha dem hemma dom sista dagarna för att ni inte orkar och vågar sattsa att vattnet går när dom är borta osv ..
jag vet inte själv jag har ju ebba på 5år och amadeus på 2år båda går nära men sambon jobbar och har bil och han mamma ja jag vill inte gå dit då precis men jag tänkte med sambon att jag ska vara en
''dum mamma''typ och ha dem hemma när jag bara har 10-1 dagar kvar då jag inte vågar ta någon risk.
Gjorde samma sak när jag väntade honom att dottern var hemma när jag närmade mig dagarna.
Sa till förskolan att hon skulle komma när lillebror hade kommit och det gick bra men då gick jag ju över (typist) då var det verkligen så att man inte vågade ta sig ut alls hahaha
hur ska ni göra ???
Alltså jag tänkte så att när era dagar närmar sig och man är stor som ett hus och värkar hela tiden ska ni ta risken och lämna dem på dagiset då i fall det skulle sätta igång.
Älskarnova:
Skönt att allt såg bara ut och att det inte fanns något diabetes.
Häftigt att få känna huvudet hihi
Ang epidural kommer jag att ta detta naturligtviss för att ha värkar i ryggen gör mig plågad och varför plåga sig själv då tänker jag när man har en grov smärta som känns som ryggen skulle gå av helt och hållet.
Sen kommer jag naturligtviss ta detta när jag känner att jag måste om jag måste man behöver inte ha lika ont varje gång
Sen lustgas jora detta är min bästa ''vän'' den kan jag inte leva utan
någon gång måste man få bli hög hahaha
Men när jag kommer in vill jag ha kontroll helt och hållet och kunna ta detta på mitt bästa och bara gå gå gå att jag kan för att få huvudet neråt och hålla i bänken att ta mig stöd på om jag skulle få värkar.
Sen ställningar jag kommer att ligga på Gyn ställning men vill oxå prova på att STÅ på knäna och ta själv imot honom ur mig själv skulle tycka det var så jävla häftigt !!
Har ju oxå en tatuerin och det ligger bra till för att få Eda ..
Babyskydd
Den sitter såklart inne i bilden tills vi kommer in och han kommer ut
Men när vi väl ska gå tar vi den in på BB och sätter honom i den.
När Amadeus föddes hade vi babyskyddet in till rummet när vi skulle åka hem
När Ebba föddes tog vi IN vagnen på förlossningsrummet haha och tog hem henne med tåg
Stoce
Så skönt att allt såg bra ut och bebben hade det bra och du med gumman
Idag vet jag inte vad som hände men en tryck ner flera ggr kom inte så jag måste göra nr 2 haha men något konstigt som blev till mensvärk höl i sig och magen blev hård så det var bara och sätta sig ner och inte stressa upp sig.
Nu mår man bättre.
Tro jag bara blir stressad av allt nu när det bara är unka veckor kvar jag är FAN inte redo ännu känns det som
jag har fortfarande Ersättnigen kvar nappar att skaffa och förstan nallen.
Att jag redan bakat klart är nog för att jag ska SLIPPA stressa senare men har fortfarande en saffran påste jag ska annvända upp.
Jag hinner inte känns det som och FAN vad jag längtar efter en kopp kaffe och ciggi munnen GUD jag bara längtar jag kan inte sluta röka helt och håller nu när jag klarat mig ca 9 månader men alltså man har en dotter som VÄGARAR att lyssna på en och en MKT busig pojk som inte vill lyssna och varje gång man säger till får man (mensvärk)
Fan jag vet inte vad jag ska göra jag blir knäpp snart ![]()
Hur många dagar får ni gå över på era komuner sjukhus bb
I sverige tror jag man fick gå över till v 42 tror jag det var sen blev man igångsatt..
Här i danmark får man gå över 14 dagar om inte mer
herregud !!
Det normala födelsetidspunkter är v 38-39-40-41-40 är normalt.