December Bebis 2010 :)
Ondar:Kan tänka mig hahaha du tra fram kläderna sen sätter du dig ner och bara drömmer dig bort

Jag ska ta resten själv senare när jag har köpt NYA kläder till mig inga mamma kläder
så det gör jag slutet av nov 
så det gör jag slutet av nov 
En liten undran.....Era skötbord till bebis??? Ska de flesta ha i badrummet? Vad har ni för något då?? El har ni dem i ett annat rum??
Vi har ett vanligt sniglar från ikea som ja målat vitt som vi ska ha på lilla toan,där det finns tillgång till vatten.
Men sen vill jag även ha ett till skötbord,hensvik från IKEA på övervåningn i de rum som ska bli bebisens. Där kommer ja få tvätta med våtservetter och olja,då de inte finns vatten. (har ju en toa brevid,men kan ju inte springa ifrån bebisen,hehe).
hur har ni gjort?? ska göra?? vad har ni för skötbord?
Man kan ha tvättlapparna i en skål inne i sovrummet om badrummet e för liret som för oss och så håller det sig varama med varmt vatten.
Sablans det känns konstigt mellan bennen och tjej magen :-s typ brän kännsla ..
Inga värkar hoppas jag bara spännhet nog ..
e jag ensam med att inte ha Sd och ha sex varje dag ?
Börjar fundera hihi
Funderar oxå det kanske e bara för att man väntar tredje och har mindre smärta nu ?
Med dottern var det samma sak inga Sd alls och inga värkar eller förvärkar utan vattnet bara gick sen var det inga värkar och dagen efter kom dem.
Med sonen var det smärta och värk o Sd hela tiden jag vara så less och så less ..
Med denna precis som med dottern hmm börjar fundera om det är en kopia av samma graviditet som med dottern ![]()

Hahahaha hittade en mkt gammal bild när vi alla fick ett +
inte illa tänk det har gått fort ![]()