December Bebis 2010 :)
På tal om att få tillbaka sin "gamla" kropp: Här är jag iofs v.14+2 och den senaste 30+3. Haha! Kommer jag kunna bli "smal" igen? Det funkade ju sist iofs men det tog mig nästan 1½år innan jag var någorlunda nöjd!

På tal om att få tillbaka sin "gamla" kropp: Här är jag iofs v.14+2 och den senaste 30+3. Haha! Kommer jag kunna bli "smal" igen? Det funkade ju sist iofs men det tog mig nästan 1½år innan jag var någorlunda nöjd!

Tjoho! Jag är nu i v.32 och har idag jobbat mitt allra sista pass på jobbet!
Går nu framöver hemma med HP och det ska bli spännande att se vad min SGI ligger på. Har ju en lön att inkassera i slutet av oktober så jag har inte bråttom att få HP-pengarna. Skönt!
Imorgon ska jag tvätta bebiskläderna då jag igår fick tummen ur och köpte parfymfritt till tvätten! *duktigt!
MrsT: Stort grattis till lilla tjejen! Men vad "stor" hon var för den veckan ändå..vad skönt!
Ibland får jag för mig att denna krabat ska titta ut tidigare-eller så är det bara "önskedrömmar" då jag gick 9dgr över sist. Men ibland känns det allt att han ska krypa ur mig liksom. haha! Ska iaf se till att det är någorlunda färdigt här hemma när jag är i v.35 eller så. Är väl lika bra då det faktiskt föds bebisar titt som tätt innan BF.
ÄLSKAR den listan! Sambon och jag satt och skrattade högt ihop här hemma!
Idag har våran vagn kommit......längtar tills sambon slutat jobbe så vi får åka o hämta den ![]()

Känner mig nog mer redo då när de sakerna har kommit hem till oss.
Igår var jag på tjejkväll och jag som tyckt att man har en rel.stor/klumpig mage kände mig jätteliten!
Syrran som är 6veckor före mig var såklart större, och sen har hon en kompis som var där och hon gick på övertid med nästan 2veckor. Så jag låg i lä!
Nästa träff har åtminstone 1bebis kommit ut, alt. 2st med syrran. 
Iaf, när jag åkte hem den nästan 6-7mil långa resan på kvällen så fick jag mkt förvärkar under den guppiga vägen. Jag kunde klocka dom t.o.m. fick en 23.31, 23.34, 23.38 osv.. usch så obehagligt! Så var lite rädd när jag kom hem att det skulle bli värre, men jag gick och la mig och sen somnade jag och de försvann under natten. De gjorde alltså inte ont mer än att de var obahagliga kraftiga sammandragningar.
Emelle: satt och kollade på ltkalmar.se på Västerviks förlossning häromdagen och hittade då när de har rundvisning på förlossningen. Men nu hittar jag inte datumen/tiderna! Har du möjligtvis sett dom?
Har ni tänkt gå och kika runt där med? Jag vill gärna och sambon med då det är hans första barn..