Karttikeya skrev 2010-06-15 14:14:15 följande:
Det där med ekonomi är inte roligt... Vi har det tufft vi också eftersom jag bara fick halvt studiebidrag i slutet på maj och lite skattåterbäring nu i juni.. Julilönen blir inte heller så stor, usch! 

Ne det tar på krafterna tyvärr gaaahhh....
Momalicious skrev 2010-06-15 14:40:36 följande:
Usch då! Hoppas mannen lugnar dig. Vissa karlar är bra på det! 

Gud jag hinner inte med. Skumläst igenom snabbt bara. Jag har försökt ringa arbetsförmedlingen (det går bara om man vet VEM man ska prata med) och sen försökte jag logga in på arbetsförmedlingens hemsida för att skriva in mig online men då har jag glömt mitt användarnamn eftersom jag inte använt mitt konto på så länge och man måste ha det för att få ett nytt lösenord. Ja, så jag sitter lite i skiten just nu. Hoppas supporten kan hjälpa mig med det, annars får jag åka ner till arbetsförmedlingen, som ligger en BRA bit härifrån, för att få ett nytt lösenord och få reda på mitt användarnamn, sen skriva in mig online och sen förhoppningsvis kunna skriva in mig "på riktigt" samma dag. Guuud. 
Skolan har dessutom gjort fel och skickat ett samlat betygsdokument när jag ska ha ett slutbetyg och idag var skolavslutning för de årskullar som inte tog studenten iår vilket betyder att lärarna snart inte kommer vara på skolan vilket betyder att jag inte vet om det blir löst innan hösten. MORR. Har väl inte jättestor lust att springa där och ha mig i höst när jag är stor och tung. 
Så ALLT går bra för mig just nu ;) Nu ska jag göra mig lite fin innan mannen kommer hem, idag har vi varit tillsammans i hela 9 månader. Låter sjukt lite, känns myyycket längre. Kanske för att vi bott ihop hela den tiden ;) Nej, göra mig i ordning och sen skala räkor! 
Han är kanon på det.....Älskar honom så mycket
Nästa vecka ska jag med besöka arbetsförmedlingen för att hoppas på att få stämpla upp det jag inte får jobba den första sommar perioden...e juh så mycket papper hit & dit!!!!
Ha så mys ikväll!!!!
Utomlands skrev 2010-06-15 16:13:07 följande:
Om ett par timmar ska jag till Gyn. 
Har haft konstigt ont i magen/tarmarna/kissblâsan de senaste dagarna och sâ där trött som man var i v8... ja jag kan inte beskriva det sâ bra. 
Just nu känner jag mest som att där är gaser som inte vill komma ut,sen tre daga tillbaka, men samtidigt springer jag och kissar mer än vanligt... skumt + att i morse fick jag som ett hugg i vänster sida av magen inte där bebisen är den är pà höger sida. Tror inte det är nâgot farligt men i alla falll, om det är urinvägsinfektion sâ vad jag har förstâtt Är det viktigt att behandla det snabbt under graviditeten.
Nâgon som känner igen sej?
Hör av dej snart!!!!
empans skrev 2010-06-15 16:29:18 följande:
Halloj alla härliga mammor och blivande sådana!
Har ju varit rätt försiktig med att berätta för omvärlden att jag är gravid. Igår fick vi en leverans av en massa varor till jobbet. Jag bad killen som kom med grejerna bära in dem och ställa dem på ett speciellt ställe för att jag inte orkade flytta på dem sen (de var stooora lådor) eftersom jag har problem med lederna. Då säger karln "foglossning eller?". Jag blev helt paff.. "Öhh nej verkligen inte" fick jag fram. "Vad är det där då?" kontrade han och pekade leendes på min mage. VA?!? Trodde inte det syntes så mycket... Suck. Kunde inte göra annat än skratta.. Jag har ju inte ens berättat på jobbet än men de börjar nog fatta, vankar som en anka för att jag har så ont i höfterna. Lite vågat av honom i alla fall tycker ni inte? 
De ringde idag från sjukhuset ang provsvaren från vårt KUBtest. 1/20 000 för downs resp 1/17 900 för någon annan trisomi. Gick inte att få mycket bättre värden sa hon.  

Kram på er tjejer!
Må gott! 
Hahahahaha lite roligt  

På mitt andra jobb har jag inte heller berättat, nu har jag varit där i 2 dagar utan arbetskläder & de har lyckats missa det, trots att det inte går, men jag har hållt saker framför magen  

Kanon med värderna me!!!