December Bebis 2010 :)
Jag står för att jag inte gör det jag var vanligt tvättmedel och sköljmedel
Nu har jag köpt parfymfritt igen för lillans skull

Alla bebiskläderna är nu tvättade och sorterade!

Jag ligger i soffan och väntar på sambon som kommer hem från jobbet om en timme. Tur att vår lilla busiga ettåring är snäll och underhåller sig bra själv med sina leksaker   

Här blev det hämtmat idag - hamburgare 

Samma här! Charlie blir 1 år om tio dagar  
Är oerhört tacksam för mitt badkar. Det varma vattnet tar effektivt bort all foglossningssmärta och jag kan få vara smärtfri minst en timme efter badet. Ikväll badade jag dessutom tillsammans med min man och Charlie, men det var sista gången på ett tag - var jättemysigt, men lagom trångt  

Tycker min sambo inte har varit så där jätteintresserad under gravtiden men det verkar som om han äntligen vaknat till liv
 Tycker min sambo inte har varit så där jätteintresserad under gravtiden men det verkar som om han äntligen vaknat till liv  känner och klämmer och pratar och jag blir så lycklig såklart! Han kommer bli en superpappa, det är jag säker på! Lite söndagsångest, haft långhelg från jobbet men nu är det allvar igen... Nåja, det känns alltid kul när man väl är där
 känner och klämmer och pratar och jag blir så lycklig såklart! Han kommer bli en superpappa, det är jag säker på! Lite söndagsångest, haft långhelg från jobbet men nu är det allvar igen... Nåja, det känns alltid kul när man väl är där  Dags för bm-besök imorgon, ska bli spännande! Fortfarande bara en gång i månaden, kanske blir oftare framöver.? Sov gott allihopa i allafall
 Dags för bm-besök imorgon, ska bli spännande! Fortfarande bara en gång i månaden, kanske blir oftare framöver.? Sov gott allihopa i allafall 

Vad ni har det bra, vi har närmaste släktingar 2 timmar ifrån oss, men mamma är sjuk och kan inte klara en 1-åring, syrran jobbar dygnet runt som egen företagare.
Hoppas bebisen vill ut i julhelgerna, då har vi iallafall ledig syrra som kan hjälpa till  

Är det bara vi som vet könet? Vi väntar en flicka .-D