Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-11-06 14:23:01 följande:
    Agn perfymfria tvättmedel hur många använder det ?
    Jag står för att jag inte gör det jag var vanligt tvättmedel och sköljmedel
    Vi har använt det nu under Charlies första år, men provat att återgå till vanliga utan att han reagerat på det.

Nu har jag köpt parfymfritt igen för lillans skull

Alla bebiskläderna är nu tvättade och sorterade!
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter BF 101225 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Jag ligger i soffan och väntar på sambon som kommer hem från jobbet om en timme. Tur att vår lilla busiga ettåring är snäll och underhåller sig bra själv med sina leksaker

Här blev det hämtmat idag - hamburgare Tungan ute

• Mysmamma70
    NhjärtaD skrev 2010-11-06 21:44:04 följande:
    Jaså? Har ni blivit ett par nu ele?
    Hahaha

Jag lämnade ett (barnlöst) sexårigt förhållande som var trevligt, stabilt och tryggt för att mannens största fritidsintresse var att ligga i soffan, spela nätpoker och dricka pilsner.

Det var betydligt trevligare att bli singel än att reta sig på att behöva göra allt själv  

Och det ledde ju sen till att drömprinsen dök upp Hjärta
  • Mysmamma70
    delifi2 skrev 2010-11-07 16:02:56 följande:
    .

Kan fortfarnde inte fatta att vi ska ha en till bebis, William har ju precis flyllt 1 år och 1 år är inte mycket......

Samma här! Charlie blir 1 år om tio dagar

Är oerhört tacksam för mitt badkar. Det varma vattnet tar effektivt bort all foglossningssmärta och jag kan få vara smärtfri minst en timme efter badet. Ikväll badade jag dessutom tillsammans med min man och Charlie, men det var sista gången på ett tag - var jättemysigt, men lagom trångt

• Mysmamma70
    Haligh skrev 2010-11-07 22:21:21 följande:
    Jag känner mig som en elefant! På riktigt, magen har växt nåt helt enormt på sistone o trycker på allt därinne! Växer den lika snabbt sista tiden..? Är i 33+0 idag så jag har ju ett tag kvar..12kg plus än så länge. Längtar så mkt att kunna röra mig som folk igen, och att träffa krypet därinne Tycker min sambo inte har varit så där jätteintresserad under gravtiden men det verkar som om han äntligen vaknat till liv känner och klämmer och pratar och jag blir så lycklig såklart! Han kommer bli en superpappa, det är jag säker på! Lite söndagsångest, haft långhelg från jobbet men nu är det allvar igen... Nåja, det känns alltid kul när man väl är där Dags för bm-besök imorgon, ska bli spännande! Fortfarande bara en gång i månaden, kanske blir oftare framöver.? Sov gott allihopa i allafall
    Jag är också i 33+0 idag

Har också lagt på mig 12 kg

Från och med nu får du börja gå varannan vecka. Hur länge till ska du jobba?
  • Mysmamma70

Vad ni har det bra, vi har närmaste släktingar 2 timmar ifrån oss, men mamma är sjuk och kan inte klara en 1-åring, syrran jobbar dygnet runt som egen företagare.

Hoppas bebisen vill ut i julhelgerna, då har vi iallafall ledig syrra som kan hjälpa till

• Mysmamma70

Är det bara vi som vet könet? Vi väntar en flicka .-D

• Mysmamma70
    Karttikeya skrev 2010-11-08 14:14:58 följande:
    Har ingen aning.. Men är en del som tagit reda på det Tungan ute

Jag är sjukt nyfiken, men det blir en trevlig överraskning istället ^^
    Med mina två första hade jag ingen aning, men de två sista har vi tittat efter

Kändes bra att veta att vi skulle komplettera med lite rosa babykläder den här gången
  • Mysmamma70
    Emelle skrev 2010-11-08 14:40:49 följande:
    Vet vet. Liten flicka här med...Liten tjej här med! Hjärta
    Myyysigt
  • Mysmamma70
    mamma smurfen skrev 2010-11-08 15:13:03 följande:
    =)
    Liten tjej här med, tog reda på det för jag vart sååå tudelad med vad som gömde sig i magen, har ju 2 killar sedan innan, å vart nog inställd på kille denna gånen oxå...meeeen...hjärtat sa att de va en tjej*S*, så vi kolla, å de VA en TJEJSkrattande 

Ang Sex....känner igen skillnad alls, fast å andra sidan så HAR vi nästan inte sex alls numera, kanske engång i veckan bara......som andra redan sagt...man känner sig ganska klumpig, å magen e VÄLDIGT mycke ivägen. 
    Flera tjejer på G

Vi fick ju en son för ett år sedan, så visst hoppades vi på en tjej den här gången, men samtidigt hade det varit praktiskt med en kille då det mesta är blått
Svar på tråden December Bebis 2010 :)