December Bebis 2010 :)
Tränker mig före hehe
Tränger
Linn: Stort grattis GUD så söt han är !!! 
tack alla jag kan inte förstå kan inte smällta in men ja jag får bara acceptera snart så herregud jag har bara 2 barn denna vecka men 3 barn nästa vecka
Vet ni läkaren sa först att jag fick bestämma om jag ville Föda eller på snitt.
Om jag skulle föda skulle jag åka in dagen innan BF 21 dec och sen se hur stor han var och sen göra hinsvepning och låta mig bli igångsatt så vattnet skulle gå och sen skull jag försöka få ut en på 5,600g
JASSÅ snacka om att då började jag att gråta.
Sen sa hon om jag skulle vilja ha snitt skulle jag få honom ut innan.
Sen bestämmde jag och sambon snitt så jag ville ta detta innan och inte låta det gå så långt.
Så hon ringde till Op rummet och fick en tid.
Väldigt snabbt tror ni inte jag gråter ännu mer av PANIK shit jag började skaka i hela kroppen men ja jag får bara ACCEPTERA men dom var JÄTTE impade att jag får så stora barn.
Så nu ska jag fixa min vagga och så ska ni få se kort på vaggan som ny bäddad och profil bild på min pojk i magen
Älskadenova:
Det kommer gå jätte jätte bra för dig i morgon jag finns här jag kommer att tänka på dig vi som får stora barn får acceptera och det kommer gå bra
Inte fan vill jag ha en på 5,600g haha nopp jag vill ha en bebis hmm ja över 4000g blir han att vara men,men det går ![]()
willes mamma:
ÅÅh snart har du oxå din bebis hos er
Min var ikke fixerad haha han vill ju inte ut själv utan blir tvingad ut
min lilla blev beräknad till 2700 idag och då är jag i v 36+0 så hon kommer att väga ca 3000 när jag sätts igång i v 38+0 sa läkaren idag. Skönt att du fått ditt datum nu.Nu ligger bilder inne ![]()