December Bebis 2010 :)
Antingen innan jul eller efter nyår, inte i mellandagarna. *bestämmer* Jag tror stenhårt på att eftersom det är vanligt att förstföderskor går över tiden kommer jag göra det också!
*kniip*
Så har inget hänt innan den 9/12 så hoppas jag att en hinnsvepning sätter fart på det den 10/12...Nu har jag städat åååh jag jag e slut i roppen men GLAD haha knäppa jag ..
I morgon MÅSTE jag julbaka och bara julbaka och bara julbaka en gång till ..
Måste ju passa på snart e jag ju här med en bebis pojk som vill ha mitt uppmäsrksamhet ''gäspar av trötthet''
Ni som inte kommer att amma vad ska ni ha för Ersättning ?
Jag tänkte idag köpa NAN 1 till honom så STEMPEL gjorde att dom inte ha så bra i magen.
Älskarnova: Hur går det jag e SUPER nyfiken gumman !!!
Eller får du ligga inne nu
åååh tänker på dig
Vad sa de på erat Tul? Ska de sätta igång dig? De uppskattade våran bebbes vikt till lite drygt 3000g. Mina 2 tidigare var stora men detta lät "normalt" eller vad jag ska säga....
Helt sjukt att jag kanske är mitt i förlossning på tisdag......måste få in det i huvudet bara..
Ja jag fick lite panik med när de började prata om hinnsprängningen, fattar inte riktigt, ska läkaren hålla fast bebben neråt och sen spränga hinnorna samtidigt??????? Antar att de spränger hinnorna en stund efter, blir lite mycket på en gång annars
Bf20dec
Imorrn hade jag egentligen en tid till sjukhuset för undersökning och eventuell igångsättning. Men jag avbokade den tiden idag då bebis ju verkar ligga rätt nu, iaf oftast:). Den snurrar runt lite som den vill fortfarande tror jag men mina förhoppningar ligger på att den ska fixeras snart och få komma ut helt på egen hand.
Jag vill verkligen ha en så naturlig förlossning som möjligt.
En förlossning i sig känns tillräckligt nytt, spännande och "skrämmande" så känner inte att jag även behöver ha massa extragrejer runt den. Känns dessutom allra bäst om bebis och min kropp får bestämma själva när det e dags och föda. Då får man ju hoppas att bebis e redo för att möta världen:):
Ska till barnmorskan imorgon istället så får vi se hur bebis ligger då och vad hon säger:).
39+0 idag, bara 6 dagar kvar till BF. Ska bli spännande och se hur många dagar det faktiskt är kvar tills h*n kommer:).
Har liksom inte haft sex på jag vet inte huur många veckor som helst. Så håll tummarna att det hjälper nu. haha!snacka om att jag e nojjig haha har idag onsdag i morgon torsdag sen kommer fredag och sen säger det pang och helgen är över jösses då händer det sen saker
Jag vill inte ha helg varför kan det bara inte vara måndag nu och man har god tid på sig hehe ..
Idag handlade vi nappar till honom och strumpbyxor och mjuka goa gosiga åååh helt underbara varma strumpor av fleas åååh så sött och sen tjocka strumpor
Ersättningen och blöjorna kommer på måndag
Lägger in bilder på dem i morgon
Nu känns allt nära VÄLDIGT nära !!!