Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2010-12-01 22:05:17 följande:
    YES!!!!!! Min slempropp har börjat släppa, nu är det inte bara flytningar utan slem. Tänk att man kan bli så glad över det, men när slemmisen släppte med William så satte det igång så jag hoppas det blir så nu oxå men den är annorlunda än med William. Med William var den mer gul med Rosa inslag nu är det mer vitt å slemmigt
    Som jag fick för några dagar sen plötsligt bara rann det ner och jag kollade efter med fingret då jag har trosskydd och det var vitt och geggigt men det får inte bli något nu hehe mååååste vänta inne i magen bara 6 dagar till hehe

Snart gumman e det dags för dig
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Godmorgon
    E snö väder har kommit till danmark haha kaos
    Morgon pigg jag hmm näh bara allmänt seg dag haha sitter här på soffan och äter min frkost och hostar som en galning nu har jag haft detta i 3 veckor och täpt i näsan och ja täken på förkylning ur kommer då snittet gå måste man avboka tiden ??

• 3 barns mamma84

fast jag känner mig inte förkyld alls.
    Läpparna är jätte torra måste ta lepsyle snart och ja jag vill bara få bort min hosta jag VÄGRAR hosta med ny öppen mage fan då gör det ONT !!!

• 3 barns mamma84

Skönt nu har jag ätit min frukost hahaha

• 3 barns mamma84
    willes mamma:
    Fick en liten flaska från läkaren jag skulle ta men den har inte försvinnit alls.
    Massa slem som e kvar
    Inte bara slem i halsen utan näsan och mellan bennen.
    Idag bara rann det itrosan igen och när jag var på toan var den färg som blandning av gulgrön snös skit men skönt att man har trosskydd haha
    e ju i vecka 38 men jag hoppas det inte sätter igång innan-
    Eller det gör inget iaf om det skulle komma skulle det bara vara så..
  • 3 barns mamma84
    Jenni78 skrev 2010-12-02 09:34:56 följande:
    Godmorgon!

Urk, vilken natt. Har ju undrat om jag någonsin ska känna att något är på g. Jodå... Har haft förvärkar hela natten och de verkar fortsätta nu på morgonen. När man väl börjar somna om kommer en ny värk. Gäsp. Ljusrosa flytningar också. Kanske är en punktlig bebis jag har i magen? 
    Låter som en bebis snart hos dig
  • 3 barns mamma84
    Cissi7006 skrev 2010-12-02 09:45:11 följande:
    Moma - det är lätt att bli uppgiven när man börjar vänta för tidigt. Med min första började jag vänta tre veckor innan och gick nästan två veckor över... Då misströstar man.

Så nu börjar jag inte vänta förrän BF, även om jag ju hoppas att det ska bli tidigare
    Om jag ändå hade som du o moma och alla andra att BF datumet kom men att man väntar med spänning.
    Här vet man med 100% och det är banne mig läskigt !!
    Jag vill inte ha HELG nu jag vill att det ska vara 8 dagar kvar istället för 6 dagar kvar jag vill bara koppla av och bara tänka på dom siffrona jag hade som skulle vara idag 18 dagar kvar !
    *Panik*
  • 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-12-02 10:39:53 följande:
    Yeeey, sitter på akuten.. Pratade med min pappa som e läkare ang min fot. In med dig sa han bara, måste få behandling direkt! Kan vara rosfeber ( fast han använda såklart det latinska ordet jag inte kommer ihåg men som somvanligt låter livsfarligt..)
    får du din bebis då ut ?
  • 3 barns mamma84

Ensammamma: GRATTIS{#emotions_dlg.flower}Baby

Hehe godmorgon Tungan ute Haha nä jag sov med min sjukling min pojk hade minst 40 feber igår natt så han har inte sovit så bra och jag har ju varit uppe och gett honom vatten och kall våt hadduk på rygg och panna ej alvedon.
    Och sen så blev det bättre på morgonen men sen kom feber tillbaks såg jag nu så nu har han feber igen.
    Sambon åkte iväg vet fan inte om han åkte direkt till affären som tar ca 2 timmar då hans mamma skulle handla ej i närheten utn i tyskland så jag vet inte vad jag ska gör om jag ska gå och hämta henne medhonom eller vad
    :-/har ju inte hans nummer ''bra likom''
    Han vet att han har feber så hmm ja,ja bara hoppas hon ska ju hämtas kl 3 och halv 4 så jag får väl ta på mig kläderna och honom och ta oss ut men omöjligt att cykla då det är snö överallt ..

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-12-02 15:01:46 följande:
    Är det någon mer än mig som har dundrande huvudvärk varje dag? Har så ont att jag t.o.m. Har ont i tänderna och så. Mitt bt bara sjunker varje gång jag är hos BM så tror inte jag hunnit få högt bt sen senast men det var ju nästan två veckor sen så det är väl inte omöjligt. Kan man få huvudvärk såhär även av lågt bt eller har ni några andra tankar? Har inte lust att leva på panodil varje dag.
    Ikke här jo bara när barnen är JOBBIGA haha
    Men du är det som trummor eller som spännade band runt huvudet ?

Om trummor ta panodil om det är så att du gråter av smärta.
    Om det spänner så e det stress det hade jag i många veckor innan det försvan o då hjälpte inte panodil alls.
    Men min bm sa så att om han hade ont i huvvet eller spänn så berodde det på högt blodtryck men det har jag inte och stress då man tänker på så mkt just nu.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)