December Bebis 2010 :)
Snart gumman e det dags för dig
Godmorgon
E snö väder har kommit till danmark haha kaos
Morgon pigg jag hmm näh bara allmänt seg dag haha sitter här på soffan och äter min frkost och hostar som en galning nu har jag haft detta i 3 veckor och täpt i näsan och ja täken på förkylning
ur kommer då snittet gå måste man avboka tiden ??
fast jag känner mig inte förkyld alls.
Läpparna är jätte torra måste ta lepsyle snart och ja jag vill bara få bort min hosta jag VÄGRAR hosta med ny öppen mage fan då gör det ONT !!!
Skönt nu har jag ätit min frukost hahaha
Ensammamma: GRATTIS

Hehe godmorgon
Haha nä jag sov med min sjukling min pojk hade minst 40 feber igår natt så han har inte sovit så bra och jag har ju varit uppe och gett honom vatten och kall våt hadduk på rygg och panna ej alvedon.
Och sen så blev det bättre på morgonen men sen kom feber tillbaks såg jag nu så nu har han feber igen.
Sambon åkte iväg vet fan inte om han åkte direkt till affären som tar ca 2 timmar då hans mamma skulle handla ej i närheten utn i tyskland så jag vet inte vad jag ska gör om jag ska gå och hämta henne medhonom eller vad
:-/har ju inte hans nummer
''bra likom''
Han vet att han har feber så hmm ja,ja bara hoppas hon ska ju hämtas kl 3 och halv 4 så jag får väl ta på mig kläderna och honom och ta oss ut men omöjligt att cykla då det är snö överallt ..