Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Majorma:
    ååh gumman hoppas du blir bättre snart
    Här jag jag oxå varit ''sjuk'' i mer än 2 veckor men bara hosta så jag hostar och hostar och har så ont men det blir bara värre o värre ..
    {#emotions_dlg.flower}Krya på sig gumman{#emotions_dlg.flower}
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Åt wofflor nyss med familjen och ja som jag då skulle ge sonen talriken men woffel maskinen var öppen och klantiga jag brände armen nu har jag ont det svider men det är bara som en 1 korona haha men ja som gravid ömtålg kvinna så är detta värre än och föda barn
    Klantiga jag nu har jag en kall handduk över armen hahahaha

• 3 barns mamma84

Shit min kompis hon kan ju spå hon visste att amadeus inte skulle komma ut normalt.
    Nu säger hon att han kommer att väga 4,800g och jag kommer få åka hem samma dag men kommer att få komma tillbaks onsdag morgon och få Planeradsnitt eller troligviss på Torsdag morgon

• 3 barns mamma84
    MFJG skrev 2010-11-28 14:14:46 följande:
    Kan hon spå mig med? ;)
    Haha det kan hon nog

Jag börjar själv bli nervös hahaha sen sa hon 57cm på längden på honom så 4,800 och 57cm
    Och kommer att komma med planeradsnitt på onsadgmorgon eller torsdag morgon
    Och att jag ska gipsa magen i morgon då jag inte annars kommer att hinna
  • 3 barns mamma84

Nu har man julstädat finns fortfarande saker man ska göra innan man blir 3 barns mamma och massa att bara ta och baka innan oxå..
    Så jag tänker nu hela tiden på att man vill förbereda mig för allt så nu tvättar jag hans nya sängkläder och ska fixa lite smått att ta fram så vi inte glömmer något.
    Packa ner shampoo&balsam och så smått till BB väskan.
    Misstänker att det är nog så hon säger att läkaren säger att det är dags att ta honom ut.
    Så man vill ju vara berädd.

På tisdag ska vi ju dit och det kommer troligtviss ta hela dagen för mig på kontroll o så blodprover osv om det skulle bli snitt och sen ska vi handla lite ska då köpa gips så nu undrar jag
    (var köper man gips ifrån vad är det som är billigt)(hur lång tid tar detta att göra detta) (hur mkt kostar det)
    Sen ska jag väl bara njuta av magen tills han kommer ut.

• 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2010-11-28 17:02:23 följande:
    Är det för att gossen i magen inte ska bli FÖR stor som man vill plocka ut honom så långt innan..?
    Ja precis.
    Dotter kom Bf+9 var 4140g och 52cm en annan pappa
    Sonen kom Bf+10 var 5810g och 62cm med sambon jag idag lever med
    Sonen jag nu har i magen är klassad till stor barn han med men Tul har jag på TIsdag så jag HOPPAS för jag vet att han är stor.
  • 3 barns mamma84

Haligh:
    Har en kropp som haha gör så att barnen ej vill ut och bara blir större.
    Ingen vet ju vaför dom blir stora inga saker som kan leda till stra barn utan en helt normal tjej och en bra graviditet.
    Så jag får hoppas på att dom tar ett bra beslut det kommer dom att göra för många förtsår inte hur det kan vara möjligt att dom växer så mkt.
    Har blivit lovad till snitt iaf så jag ska ju inte vara orolig att inte få det
    Sen har dom oxå sagt att dom tar ut honom tidigare och att jag inte får passera Bf datum och gå över tiden.

• 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2010-11-28 18:44:32 följande:
    Vad bra att de har koll på dig, håller tummarna då för att han är stor så att du får bebis i famnen snart då Jag läste artikeln om dig och sonen, det är märkligt hur det kan skilja!! Jag känner en tjej som fick en flicka på 5,5, hon fick gå över 2 veckor och blev igångsatt, snacka om överjäst! Och jobbigt och tungt. Jag har ingen aning om hur stor min är, men jag har iaf inte nån jättemage, och om det är ärftligt så var min tvillingsysters barn under 4 båda två så jag hoppas att min inte blir så stor heller... men åh vad man räknar ner tiden nu, känns som att jag varit gravid i evigheters evighet!!
    Ja man är gravid i 9 månader men enligt allt så e man gravid i 10 månader haha man lägger ju till ''gå över'' tiden också.
    Jag hoppas med att dom plockar honom ut jag vill inte vara gravid längre det är inte mysigt längreTungan ute

Var du stor som nyfödd ?
    Kom du över tiden eller innan som bebbe ?

Jobbigt för tjejen att gå över jag skulle fan i mig död om jag gjort det hoppas att gick bra med henne och bebisen.
  • 3 barns mamma84
    Idag
    Storstädat
    lagat mat
    Julpyslat
    och NJUTA av sista dagen av denna söndag haha nästa söndag vill jag njuta av bebis i famnen ? omöjligt eller möjligt hmm hahaha
    Ikväll FILM kväll

Imorgon
    Lämna barnen
    städa
    Koppla av
    NJUTA
    Längta tills det är natt igen haha

Tisdag
    macdonals
    Läkare och scanning
    Julshoppa jul saker
    Ta fram nötter på bordet
    Längta Längta efter bebis !!!

Min dag hahaha
  • 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-11-28 19:14:13 följande:
    2barnsmamma: Ja, förstår att du längtar! Som jag då..fast jag har min dag på onsdag med TUL  
    Så jag ska storstäda imorgon och göra lite extraportioner mat att frysa in.
    På tisdag har Novas skola studiedag så hon är hemma med mig-då ska vi till frisören och hon få klippa sig fint. (jag har tid den 14:e) och bara ha en mysdag.
    Sen på onsdag efter lunch åker Marcus och jag till ultraljudet och Nova hämtas i skolan av Marcus mamma så ska de baka pepparkakor.    

Så visst kommer det gå fort här med till Baby -jag kommer göra ALLT för att de ska hjälpa mig den här veckan som kommer med igångsättning eller snitt. Kommer det krävas tårar kommer jag leverera! haha
    Vad vill du har du tänkt vad du vill nu med denna ?
    Vad har du för gränns när det gäller storlek ?
    Har du planerat att det kan bli redan samma dag eller dagen efter ?

Mitt önskan är ju kejsarsnitt det vet dom och har även sagt att det är så det kommer att bli och i sverige sa dom det redan sonen kom ut att om nästa kommer är det planeradsnitt som gäller.
    Men också att om nästa blir lika stor eller större får jag inte skaffa mer barn.
    Det är det som är och spänner i tankarna tänk om dom säger stopp sen ??
    Jag vill inte föda en på 4,500 inte alls jag skulle Dö rent ut sagt hade ju problem att få dottern men jag var oxå trött.
    Min misstake är ju över 4 kg och över 4,500g redan nu närmare 4,8-5kg måste förbereda mig jag vet att jag kommer att börja gråta av panik.

Det är skönt att du har det redan dagen efter mig och att du oxå tar vara på dom sista dagarna för det är nog så det kommer att bli för dig.
    Troligtviss inte för mig men det beror på honom i magen nu
    Den 14:e december när du ska klippa dig har du också en bebis i din vagn
Svar på tråden December Bebis 2010 :)