December Bebis 2010 :)
Majorma:ååh gumman hoppas du blir bättre snart
Här jag jag oxå varit ''sjuk'' i mer än 2 veckor men bara hosta så jag hostar och hostar och har så ont men det blir bara värre o värre ..
Krya på sig gumman
Krya på sig gumman
Åt wofflor nyss med familjen och ja som jag då skulle ge sonen talriken men woffel maskinen var öppen och klantiga jag brände armen
nu har jag ont det svider men det är bara som en 1 korona haha men ja som gravid ömtålg kvinna så är detta värre än och föda barn
Klantiga jag nu har jag en kall handduk över armen hahahaha
Shit min kompis hon kan ju spå hon visste att amadeus inte skulle komma ut normalt.
Nu säger hon att han kommer att väga 4,800g och jag kommer få åka hem samma dag men kommer att få komma tillbaks onsdag morgon och få Planeradsnitt eller troligviss på Torsdag morgon ![]()
Nu har man julstädat
finns fortfarande saker man ska göra innan man blir 3 barns mamma och massa att bara ta och baka innan oxå..
Så jag tänker nu hela tiden på att man vill förbereda mig för allt så nu tvättar jag hans nya sängkläder och ska fixa lite smått att ta fram så vi inte glömmer något.
Packa ner shampoo&balsam och så smått till BB väskan.
Misstänker att det är nog så hon säger att läkaren säger att det är dags att ta honom ut.
Så man vill ju vara berädd.
På tisdag ska vi ju dit och det kommer troligtviss ta hela dagen för mig på kontroll o så blodprover osv om det skulle bli snitt och sen ska vi handla lite ska då köpa gips så nu undrar jag
(var köper man gips ifrån vad är det som är billigt)(hur lång tid tar detta att göra detta) (hur mkt kostar det)
Sen ska jag väl bara njuta av magen tills han kommer ut.
Haligh:
Har en kropp som haha gör så att barnen ej vill ut och bara blir större.
Ingen vet ju vaför dom blir stora inga saker som kan leda till stra barn utan en helt normal tjej och en bra graviditet.
Så jag får hoppas på att dom tar ett bra beslut det kommer dom att göra för många förtsår inte hur det kan vara möjligt att dom växer så mkt.
Har blivit lovad till snitt iaf så jag ska ju inte vara orolig att inte få det
Sen har dom oxå sagt att dom tar ut honom tidigare och att jag inte får passera Bf datum och gå över tiden.

-jag kommer göra ALLT för att de ska hjälpa mig den här veckan som kommer med igångsättning eller snitt. Kommer det krävas tårar kommer jag leverera!