Lillkillen skrev 2010-08-31 21:13:56 följande:
MFJG: Hur gick besöket ang dina sammandragningar?
Blondinkermit: Oj, låter inget vidare, så kortison spruter hjälper mot att inte öppna sig eller? Fy vad jag tycker synd om dig. Vet precis hur det är att vara spruträdd!!!
SaraTheres: Jag har oxå en hjärtformad livmoder. Fick veta det efter jag fött min son. Jag kände knappt nga sparkar med honom o var in till förlossningen x antal gånger för att kolla hur det stod till. Sen låg han i rumpa, fastnade så....min BM tror nu att även denna bebis sannerligen kommer ligga i rumpa...den som lever få se =) dock så sparkar hon sååå mkt mer =)Jag har oxå "bara" 99 dagar kvar =)
Lillsnurr: Ojojoj, hur har du orkat!!! Är verkligen imponerad.
Moma: Vilken söt overall =)
Själv har jag haft en bra dag, kroppen har mått bra =)
Skönt ändå att du känner av denna lilla tös mer, så du slipper oroa dig ännu en graviditet över en sån sak..
Jaa att jag orkat, vet faktiskt inte ens själv.. Men som sagt har skällt ut både den ena och den andre under denna tid (dock mest min sambo och mina föräldrar). Har sen nog inte varit världens roligaste människa under denna tid heller.. BARA gjort det som måste fås gjort liksom och struntat i resten.. så vänner och familj har väl blivit lidande kanske.. (?) men jag tror och hoppas att dom förstår att jag haft det jobbigt en tid.. Men på torsdag kommer min älskling hem igen... ååååhhhh gud vad jag kommer sooooova och slappa i helgen för då är jag ledig och då får han ta hand om hund och hushåll, det tycker jag att jag är värd :D
SaraKlippan skrev 2010-08-31 21:02:07 följande:
Hej Hej!
Idag var jag och sambon i Ullared
Men fyyyy vad jag är slut nu! sitter nästan o somnar här o nu... ont i hela kroppen har jag!
Det är första gången jag går ut i bilen o lämnar saker för att sen gå in en runda till...
Var en del stort som inhandlades som tripp trapp stol och madrass till spjälsäng, täcke, kuddar, lakan mm..
Köpte inga kläder... bara en alfons åberg overall.... stl 56 :)
Ändå sluta notan på ca 6000 kr!
Men då var de ju ändå mycket stort... köpte även babyvakt och öron termometer. de var rätt dyrt men ändå billigt!
Nu ska ja sova... kommer att sussa sött inatt!
Kram på er
Tripp trapp stol vill jag också ha, vad kosta den i ullared??
Jessika82 skrev 2010-08-31 21:27:12 följande:
Har ni funderat på vilken bilstol ni ska ha?
När min syster fick barn (var dock 6 år sen sist) så fick man låna den första bilbarnstolen av sjukhuset? Är det i så nu? För i så fall gör vi nog så och sparar dom pengarna till nästa storlek på bilbarnstol man behöver.. Kanske är olika också beroende på vart man bor.. men vi bor i linköping..