Hemkommer från BM nu
vecka 28+5
vikt +10kg 
hjärtslag runt 155 (Bm sa att det var okej, lite högt men att bäbisen var VÄLDIGT vaken just då. )
Sf mått : 29
Har även lämnat in papper till mina chefer så dom kan räkna ut min årsinkomst (då jag går på timlön , är skriven på 75% men jobbar oftast mer timmar än så. Så är det svårt att räkna ut det själv, speciellt när jag är en slarver och inte sparar mina lönespecar)
Var också på familjerätten och skrev på papper med min sambo om att han är fadern och att vi ska ha delad vårdnad, så nu är även det fixat och klart. Känns skönt! 
mamma smurfen skrev 2010-09-22 13:48:31 följande:
Grattis Willes mamma 08, å skål

=)
Moma: Bra att du stog på dig å bytte lärare, ska se att de kommer gå snabbt att få kortet.
EN sak till....DU slår mig som en KLOK kvinna, så tror inte du behöver vara orolig över teorin, eller att du inte kommer klarar de, bara kör på som du gör nu, så kommer de gå som en DANS för dig=)
Sedan en kanske "dum" fråga....har ni andra oxå börjat få ont av att lilla bebben RÖR på sig i magen?
Min lilla "drar" med foten upp å ner på min högra sida av magen, strax ovanför naveln...å de gör ONT
Är ju i V28+5...å vad jag kommer ihåg av de andra graviditeterna, så hade jag de såhär efter V30/32.
Inget å klaga över egentligen, men ändå...vill ju gärna att hon rör sig, men inte att de gör ONT...
Ja jag kan tycka att en del rörelser gör ont och är obehagliga på nåt sätt..
Min bäbis bråkar mest på höger sida.. kör med foten/fötterna upp och ner. Har även fått in en del rejäla sparkar på mina revben , inte alls skönt..
Men har hört att dom faktiskt kan sparka av revben om det ter sig riktigt illa.. Min mamma berätta att när hon vänta min ena stora syster så var hon så bråkig och sparka henne i bröstkorgen så mammas bröstkorg stod typ rakt ut.. mamma hade jätte ont sista tiden hon gick med min stora syster..