December Bebis 2010 :)
ludicrous skrev 2010-10-05 21:30:58 följande:
Nä det e ju det jag menar, man måste ju se till längden också när man kollar på siffrorna på vågen, har en kompis som väger mellan 45-50 kg och är inte dundersmal för det, men så är hon ju bara strax över 150 cm också, hade jag vägt 45 hade jag nog varit anorektisk =) Ser amningssnacket.
Jag kommer amma, inställd på att göra det iaf, men funkar det inte så funkar det inte. Med Nova var det inga problem, hade så mkt mjölk att jag nog hade kunnat amma 8 barn till ;) Slutade amma helt när hon var ca 9 månader, började skolan när hon var 7.5 mån och hade inte orken att göra allt i skolan när jag även ammade.. Får se hur allt går denna gång =)
Fick mina HP papper idag.. Vill få in dom så snart som möjligt men chefen hade iiiinte tid idag.
Måste seriöst räkna antal timmar jag jobbat senaste året.. wiie.
Min kära sambo e verkligen underbar, kommer hem till ett städat hus, o det var inte dåligt vad det behövdes städas heller! Men jobbar jag kväll vill jag inte dra igång massa genom att städa på dagen.. Jobbar kort dag imorgon å det ska bli sååå skönt =)
Får jag HP beviljad jobbar jag en månad till bara. Känns konstigt för just nu mår jag bra (peppar peppar...) och känner att jag skulle kunna jobba mkt mer.
Vilken snäll sambo du har.. skönt när dom gör sånt man blir ju så glad också