TheUnknown skrev 2010-06-05 20:33:06 följande:
Hallå hallå =)
Fler än jag som är otroligt känsliga? Jag är jättekänslig och gråter massor för ingenting och är otroligt jobbig mot min sambo, tycker inte att han visar kärlek och så, fast jag mkt väl vet att han gör det.. så jobbigt, stackarn får stå ut med mycket :(
Vi ska inte kolla kön, om det nu blir en bebis. Är fortfarande helt inställd på att vi kommer få samma besked som malakiw när vi gör NUPP UL, och det är inte förrän i slutet på juni, så jag får väl gå å vara säker på det ett tag till.
Mår inte så mkt illa, mest när jag är hungrig, men jag har ju inte mått så illa någon gång direkt...men känner av i ryggen mer nu när jag jobbar däremot!! Skitjobbigt..
Dock har jag två punkter i livmodern, eller där den borde vara ungefär, men mer ut på sidorna, kanske runt äggledarna, som hugger till ibland eller bara värker. Det känns som någon trycker in något, en sida åt gången, och det gör oooont.. Gyn trodde ju jag sträckte mig för ett tag sen, men det borde ju gått över nu... O jag har bestämt mig för att inte nojja så mkt denna grav, förra gången så ringde jag gyn o bm för minsta lilla...
Hey TheUnknown!
Du ska se att allt är bara bra med din bebis! Jag är helt övertygad om att alla som är här kommer klara det hela vägen utan problem! Rent statistiskt så finns det inte plats för mer MA eller MF i den här tråden! Så det så! (Pekar med ena handen och ser mycket bestämd ut)!
Om du är orolig, kan du inte försöka få till ett UL? Annars ska du få bli min första patient, har bestämt med en annan här på FL att vi ska skramla ihop pengar till en egen apparat och då ska vi undersöka oroliga kvinnor på löpande band. Jag menar hur svårt kan det vara?
All lycka och kramar i mängder!!