December Bebis 2010 :)
vi har inte heller nå under håll men de har man nog inte rätt till när man har lika mycke umgänge....
vi delar dessutom på barnbidraget bara för rättvisan då vi har casper varannan vecka!
vi har inte heller nå under håll men de har man nog inte rätt till när man har lika mycke umgänge....
vi delar dessutom på barnbidraget bara för rättvisan då vi har casper varannan vecka!
jag tror oxå att de är lite av naturens gång....,. för de flesta barnen blir ju J'''''t lik son far när de är nyfödda och de är som ni säger för att pappan inte ska behöva tvivla och ta till sig barnet!
å jag tror till 100 på de å tycker de är skit coolt!
idag var jag hod BM oå morgonen å de händer ju inte så mycket som vanligt!
har gått ner i järnvärde idag så nu är de bara knapra järn som en gud för jag ligger på gränsvärdet!
Imorgon ska vi lillbaka på SUS å göra en vändning, å de skulle ju bara våga neka mig nu å flytta på de! då blir jag f**bannad! hehhe
sen hoppas jag att efter vändningen ska bebis skynda sig att borra ner sig (fort fort fort) å sen ramla ut, för nu är jag less på den där j***a värken i blygbenet, å de blir bara värre och värre å svanskotan som oxå är öm hela tiden! ..... trist dag!
Min lista år 2010
För mig ligger de till så här:
V.37 (36+2)
Järnvärde: 117
BT: 110/60
SF: 33
Hjärtljud: 130-132
vikt: 87 (dvs +22kg)
Inget som tyder på att jag ska föda snart, men ett vändningsförsök imorgon (tisdag)
var å gjorde ett vändningförsök idag!
misslyckat blev de då bebis låg pall där den låg, så den kommer ligga kvar i säte, de mätte bäckenet å jag är "godkänd" de håller måttet med längden å så.....
men nu vet jag inte riktigt hur jag s ka tänka, sätesförlossning eler snitt!!!!
jag blir inte riktigt klok..... så förvirrad
skulle jag välja snitt så blir de inbokat i vecka 39+0 men hon trodde att jag kanske skulle komma igång innan dess pga att min första kom så tidigt.
läkarna är possitiva till sätesförlossning på vårat sjukhus!
men hon jag pratade med har varit helt "neutral"i situationen och inte överväg nå utan lämnat över allt till mig!
Jag är oxå rädd för snitt så känner nog mer för en sätesförlossning och i och med att jag är andra gångs föderska så har jag väl godaförutsättningar.
Men de jag är rädd för är att om nå skulle bli fel eller att värkarbetet inte skulle vara nog bra så blir de ju akutsnitt å de känns nästan mer skrämmande än om man hade planerat in ett snitt, för planerar man in de så kan jag förbereda mig pysiskt om nu inte förlossningen skulle hinna starta av sig själv innan.
Jag har ingen aning om varför de skulle vara så sent, hon sa att blir de ett planerat snitt så vill dom ej ta ut den förtidigt å därför skulle jag få vänta till V 39+0 iaf!