Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

Här gör vi de på familjerätten och man kan göra de både före och efter bebisen kommit! Vi var upp å gjorde de när jag var i v 25 tror jag! Tänkte att då är de bortgjort så man slipper springa dit när bebis kommit, då är ju allt redan klart!

• Sandragumman

Jag fick inte heller info förra gången då de var första gången för mig, tror jag fick en kallelse eller att jag skulle ringa å boka tid hos familjerätten! Å då har de papprena klara när man kommer samt 2 st kollegor som bevittnar allt! Så du kan ju ringa familjerätten å prata med dem, antar att de är dom som har hand om de i din kommun oxå!

• Sandragumman

De där jävla sunderbyn! Kan inte alla jobba efter lika linjer! Nu blev jag tillsagd att fasta för ett vändningsförsök men när jag kommer till ultraljudet så säger läkaren att jag får vänta till nästa vecka och vända! Men jävla idioter!!! Där sitter jag nervös, hungrig och allt annat å så säger han så! TACK! Bara börja om å fasta nästa vecka och vara nervös på nytt! Varför i helvete sa den där andra som kokade in mig nå helt annat!!!!! ARG

I natt vaknade jag även av att de var blött i sängen! Hahaha
    Hade läkt från bröstet en massa, de var första gången denna grav första graviditeten så läckte jag läge för de började tidigt!

Happ då var de dags att börja med BH under nattetid nu oxå!

• Sandragumman

Den enda förklaringen jag fick var om något skulle hända så ville han vänta en vecka till! För bebisen hade det så bra där inne så han ville inte riskera att störa och råka starta en förtidig förlossning! Men då förstår jag inte varför hon som bokade in mitt ul sa att jg skulle vända redan nu och de var så att den var i säte! Ajja nu är man ju iaf hemma igen och får vänta på vändningsförsöket till tisdag nästa vecka!

Har förresten fått våran bil såld nu:) äntligen! En Karl som ska hämta den på sambons lunch idag! Så skönt!!! Då kan vi äntligen kolla på en ordentlig bil nu, en kombi som är billig i drift, så länge vi bor så långt bort iaf, men 2 barn då ropar man efter en kombi så man rymmer saker i bilen oxå inte bara en själv!

• Sandragumman

Välkommen alla nya till denna tråden!

skulle bara vilja veta en sak!
    hur mäter man bäckenet????

är de med UL? GYN ???
    kom på idag att jag inte hade en aning om hur de gick till!

• Sandragumman

När jag väntade casper så frågade dom massa konstiga frågor oxå, men kände aldrig nå otrevnad med de! Denna gång när vi var upp ( ny kille) så frågade som ingenting! Vi fick som var visa leg och skriva på så var de klart! Så hur de jobbar har jag ingen aning om!

• Sandragumman

Men vad jobbigt att han vill göra ett test??!! Känns de inte jobbigt för dig, som att han inte litar fullt ut på dig? Eller jag vet inte men jag skulle nog kännt så

• Sandragumman

jag använde/använder de på casper å de har ju fungerat fint! så de inte blir så rött å irriterat!
    de är mest när jag ser att de börjar bli nå jag använt de! altså inte hela tiden....

men du kommer nog få olika bud var du än frågar, du får nog testa dig fram var du själv tycker är bra och trivs med

• Sandragumman

nä jag har inte heller men av de!
    ( om de nu inte är därför jag är så spånig/pudrig i huvudet) hahahaha Skrattande när då bara gorm!

• Sandragumman

inotyol har jag hört är som en super salva... dagis använder den å dom har bara possitivt å säga om den!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)