Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

hej hååå,,,, ni som gjort ett vändningsförsök, hur går de till vet ju att de vrider och vänder och trycker på magen men alla anat runt i kring???
    hur länge tar de ungefär??

jag vill veta allt för nu är de ju min tur på måndag

• Sandragumman

På mitt paket jag köpt med hallonbladste så står de V 35 antar att de är 35 fulla veckor dvs (35+0!)
    Jag själv är i 35 (34+3) å jag har prövat dricka en kopp igår kväll!

• Sandragumman

Jag prövade teet för första gången i förrgår på kvällen en kopp!
    tyckte inte heller de smakade så där underbart lite "beskt" blev strävt i munnen så igår när jag drack en kopp till så saker jag i lite lite socker å då blev de bättre tyckte jag!

• Sandragumman

Willes mamma:---- jag har lösvikt, men tycker de ser så lustigt ut, ser ur som "isolering" "spån" hahahaah
    läser att fler använder sig av sötmedel för att få bättre smak i de!
    (viskar) jag är oxå så korkad så jag kommer dricka de även om de inte är super gott!
    Men jag väljer bort mjölken då jag vet att den "binder" samman mycket i magen å endel saker kan då inte kroppen ta upp om man dricker mjölk.....
    ***tex: om man äter blodpudding så tror ju många att man får i sig de bra från den, dvs järnet, men om man dricker mjölk till maten så slår mjölken ut järnet å då blir inte blodpuddingen så nyttig som man trodde! Så jag får väl för mig att de är lite samma sak i detta fallet med teet oxå... tihi***

• Sandragumman

Å okej, antar att man då är för att man har ökad chans att få proppar?? Men de är smart

• Sandragumman

Ser just hur dum jag verkar vara! Fick världens bästa förklaring men ändå frågar jag nå som jag redan fått svar på! Förlåt hjärnan var inte med där, så dum är jag inte de lovar jag:P haa

• Sandragumman

Jag är oxå nervös över den där nålen, men de gick ändå relativt bra förra förlossningen så jag får väl försöka leva på den tanken!

Jo tack ondar!:)

• Sandragumman

Jag körde som vnligt förra gången och höll nästan på åka hem från en kompirs med värkar.... men hon stoppade mig!

Denna gången kör jag som vanligt oxå då jag har enliten prins som ska till dagis, pappa etc....
    Sen bor vi 3,5 mil från stan i "skogen" en liten by å jag trivs inte här så jag åker nästan varje dag ner till stan där jag kommer ifrån å umgås med folk under dagarna.... men nu när vi inte har sonen hemma så försöker jag att samåka tidigt med sambon så vi slipper så dyra kostnader och om de skulle hämda nå så är jag ju iaf 3,5 mil närmre ifrån sjukhuset för från stan är de bara 2-2,5 mil till lassa!!!!!

• Sandragumman

Jag tänker lite samma, att min älskling kom i v 37 så jag hoppas att denna kommer tidigare oxå, här gör de inte vändningsförsök fören v 36+5 men jag ska upp på sjukhuset på måndag och vända och då är jag i v 35+2! undra berör de vänder mig nu då??!! Kanske för att de sett tillbaka i min jounal och vill pröva vända nu och inte försent utifall de skulle komma tidigare??!!! Vem vet men hoppas! Men skulle jag gå tiden ut eller över så har man väl som du säger blivit tokig tills dess! Hahaha

Svar på tråden December Bebis 2010 :)