Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

wildahallon: ta en panodil eller alvedon så slipper du kanske den "värsta" värken!

• Sandragumman
    MFJG skrev 2010-11-01 09:06:21 följande:
    Gått på toa och gjort 2:an 3 gånger sen 07.00..
    hahahaha mage lite oroligSkrattande jag hade lika för någon dag sedan!
    de är som att kroppen vill tömma sig ordentligt med jämna mellanrum för mig nu när jag e gravid, annars skiter jag "regelbundet"
  • Sandragumman

förstår jag detta rätt nu??!!
    om bebis ligger i säte efter vändningsförsök och man vill ha snitt så kommer de att se innan BF???!!!
    Men får inte gå så nära BF som möjligt?

ja jag håller oxå mina tummar och tår att bebis vänder sig, ska annars in på ett vändningsförsök strax!

• Sandragumman

okejsan, kanske ska fråga min BM lite snält nästa gång hur de går till här!

MFJG: bra bra! kand e bero på nå speciellt när man sväller fort?

• Sandragumman

hmmm konstigt att hon inte kollat de på mig!
    har ju inte kissat nå under alla gånger jag varit där, de måste ju vara lite slarv då tycker jag om de kan ha sån tråkig utgång som de höll på bli för er.... huvva

• Sandragumman

men hur vet man om man har GBS själv då? om man nu inte kollat upp de såklart

• Sandragumman

jag drömde i natt att vattnet gick för mig när jag sov å så ringde jag till förlossningen och förklarade att vattnet gått och att bebis ligger i säte, sen la jag på å sambon frågade vad dom hade sagt men då kom jag inte i håg så jag la mig ner för att sova igen! sen när jag vaknade i drömmen så kände jag efter i sängen å den var dyng sur!!!

Efter de så vaknade jag å kunde inte somna om så mycket fören sambon skulle åka på jobbet 05,30 å då glömmer han sin tele i hallen och har inte slagit av alarmet så där var min sömn borta!
    bara kliva upp för när man är vaken känner man ju av att man e hungrig å då går de ju verkligen inte att sova vidare. så man kan ju säga att man var uppe med tuppen idag då!

• Sandragumman

vad kuligt kom just ner till datan från övervåningen å se att de är fler som rensar garderober! hahahaha
    Har gått igenom alla sängkläder, gardiner och lill Hjärta garderob oxå..... så jag lyckades til sist skapa plats i min garderob åt den kommandes små sängkläder!

Ikväll ska jag och älsklingen röja i en kall skrubb bara för att de verkar vara så mycke skit där, jag har ingen aning om vad som finns där, då allt redan var där när jag flyttade in.....
    Ska bli så skönt att bli av med en massa skrot!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)