Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

MFJG: hur går de för dig då? Vad sa dom?
    Likaså.....
    Moma: vad säger dom om dig?!

• Sandragumman

Okej ja men de är ju skönt att något händer men att den blir kvar där inne ett tag till!

• Sandragumman

Bra moma! Lycka till så får vi höra sen!

• Sandragumman

Moma- bra att de var som de skulle! Får hoppas du får en paus i förvärksarbetet oxå!

Idag har min lilla kille varit på barnkalas! Jag brukar ju som alltid vara med å så men nu fick vi vuxna vackert sitta i ett annat rum och fika och inte vara med! Märkte att jag hade lite separationsångest eller nå! Min lilla kille börjar bli stor och ska tydligen klara sig utan mamma!

• Sandragumman

Jag har oxå köpt hallonblads te....
    hade inte hört talas om de fören här i tråden så jag beställde hem de å ska väl börja i 35+0 för att vara på säkra sidan att de inte är för tidigt!

Nu måste jag tyvärr slita mig här ifrån en stund för nu vill lilleman gå ut en stund innan de blir kvällsfika å annat dyl sen!

• Sandragumman

Bola? Känner mig kanske lite dum nu, men vad är det för nå?

• Sandragumman

Ja men just de! Hjärnstop! Jag vet väl visst vad en bola är:) har ju sen sån själv juh:) haha

• Sandragumman

jopp jag har harft en hormonrand när jag väntade Casper!
    Men denna gången verkar den inte komma!

• Sandragumman

Hejja jessica82! Lycka till med förlossningen nu! Längtar och väntar på historien som kommer starx!

MFJG: tihi då blir de kanske att ringa till förlossningen igen då för dig:) spännande! Håll oss uppdaterade

• Sandragumman

det kanske är hemorojjder?

de har jag så nog e de öfta jag har blod i avföringen....
    Jag har varianten som sitter långt in i ändtarmen inte de som är synliga i hålet!
    Fick kolla upp de för 1år sedan ungefär, å de hade nog kommit i samband med att jag var gravid med min första!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)