December Bebis 2010 :)
Min mamma var tillsammans med en holländare när hon var ung, för ca 30 år sedan. Det var en stor kärlek och hon gjorde slut för att den var så stor så hon kunde inte hantera det.
De hade ingen kontakt alls och hon pratade med mig för några veckor sedan om att hon ville veta vad han gjort i sitt liv.
Dagen efter när hon vaknade hade hon fått ett milslångt mejl av denna man där han skrev mängder med underbara saker och de har mejlat ända sedan dess.
Igår ringde jag mamma och ville prata om nåt helt annat och hon nämner att imorgon kommer denna man hem till henne! Han kör upp från Holland idag och kommer fram sent ikväll/natt.
Jag tycker det är så jäkla fräckt att kärlek fungerar såhär. Att man liksom kan lämna ett förhållande och sedan på nåt sätt fortsätta där det slutade 30 år senare. Det är ju bara sånt man läser om, men det måste ju hända någon också.
Båda har ju haft annat emellan, båda har fått barn och varit gifta osv.
Förstår ni att jag sitter på nålar när jag vet hur min mamma går runt hemma och väntar på att han ska komma och hon är nervös som en 20-åring. Dessutom ska han stanna till på måndag någon gång, så jag HOPPAS att jag får updates under helgen, jag är ju jättepirrig jag med.
Mamma har aldrig haft någon sen jag föddes (förutom pappa) så jag vill ju såklart att detta ska funka för hennes skull, att det ska bli samma stora kärlek som det var då.
Visst är det här en helt sjuk historia? Trodde inte sånt hände annat än på film

Sambon & jag har med en saga