Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

December Bebis 2010 :)

Grattis Linasmama. Jag vill OCKSÅ ha barn snart igen. Jätte grattis kul det gick så lätt:)

• LillSnurr82

Här sovs det mellan 19-6 typ..får en flaska välling och somnar om till 8.30-9 tiden.. väldigt skönt tycker jag. Sen sover hon 2-3 ggr/dag allt mellan 20-60min ungefär.

Agnes kan nu ställa sig upp och gå med stöd och kryper runt överallt! Hon blir 7 månader den 8/7

• LillSnurr82

Här går all mat ner. Gröten är det dock svårare med. Helt plötsligt vägrar hon den.. hmm? Ska man låta bli att ge det ett tag eller fortsätta erbjuda den??

• LillSnurr82

Agnes blev 7 månader den 8:e och på dagen tittade första tanden upp Skrattande

Har dock inte märkt att hon haft ont eller så , så det är skönt. 

• LillSnurr82

Jag har chiccon.. skit nöjd med den.

• LillSnurr82

Råd och röns tester på barnvagnar brukar vara de bästa. I flera tester har chiccon fått bäst i test. Ingen barnvagn är nog 100% säker, man får nog kolla genom barnvagnen själv med jämna mellanrum, vilken vagn man än väljer tror jag.  Jag är i alla fall nöjd med alla mina vagnar!

Grattis till +:et Jessica82  

Jag klagar verkligen inte på våra nätter, det som är tuffast är att vara gräsänka och göra allt själv plus att jag har en hund och en katt och 2 hästar att hinna med.. Peppklapp till er som har tuffa nätter. Här somnas det allt mellan 19-20.30 och sover oftast hela nätterna i egen säng fram till 6-8 beroende på när hon somna.. Ibland vaknar hon en gång på natten men somnar oftast om själv annars ger jag henne 100ml välling så sover hon vidare sen. Hade verkligen inte klarat att vara gräsänka om vi hade haft sånna nätter som vissa av er har, så jag tackar gudarna att att lilla A sover så bra som hon gör.   

• LillSnurr82

Hm? Har gått över mensen med några dagar gjorde ett gravtest nyss som visar svagt positivt. Inte med morgonurin, när jag tar kort på det så syns det även då men svagt.. Kan det vara möjligt? Ska vänta några dagar och ta ett nytt med morgonurin så får vi se.

Lycka till i dag Cissi7006 och grattis! hoppas dagen blir toppen!

• LillSnurr82

haha.. ja sex har vi haft.. men eftersom jag är gräsänka så känns ju risken rätt liten att han just kom hem och vi sexa just på den dagen i så fall..Har inte sex allt för ofta när man är ensam..

Ska som sagt vänta ett par dagar till och se om mensen kommer eller ej och då ta ett test med morgonurin i så fall.. vågar inte tro på det förrens jag får ett klart starkt plus. (mina ögon har förr sett plus som visat sig bara vara spökstreck)  

• LillSnurr82

I så fall en glad olycka! Eller olycka är ju synd att säga eftersom vi inget skydd använt.

Jag brukar säga att jag blir gravid bara nån tittar på mig så.. hehe.. Agnes blev till på första försöket efter ett missfall..

Har gjort 2 aborter i min "dumma ungdom" varav en av gångerna åt jag p-piller med noggrannhet.

Men som sagt, får se om det är ett spökstreck/önskestreck eller ett äkta inom ett par dagar!       

• LillSnurr82

Ska försöka hålla mig ett par dagar i alla fall :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)