December Bebis 2010 :)
Tror inte jag heller är gravid. Gjorde test i dag på morgonen o är på bim+5 såg ingen skillnad på detta test om man jämför med det förra. Borde vara starkare, så säkert bara jag som har för bra syn och ser spök streck.
Tror inte jag heller är gravid. Gjorde test i dag på morgonen o är på bim+5 såg ingen skillnad på detta test om man jämför med det förra. Borde vara starkare, så säkert bara jag som har för bra syn och ser spök streck.
Gud vad fina ni är Cissi, stort grattis igen!
Här blir det inte sex allt för ofta. Haft sex 3-4 ggr sen lillan kom. Sexlusten försvann under grav. Nu har den kommit tillbaka men nu är man ju gräsänka så då får man döva sexlusten på egen hand :(
Här när min lilla trollunge som kryper runt för fullt. Vill stå upp hela tiden och kan stå utan stöd korta stunder 
8 månaders kontroll på måndag, tror inte att hon väger allt för mycket då hon är en liten smalis om man jämför med andra bäbisar i hennes ålder..

Tack, ja hon är verkligen min lilla solstråle:) nästan alltid glad! Kan tro hon går inom en snar framtid.. Typ det ända hon kämpar för. Håret bara växer och växer, hårsnoddar och hårspännen gäller annars hänger håret i ögonen som ni ser :)
Min karl är nu hemma över helgen och HAN säger att han tycker vi ska börja försöka avla fram nästa ;) lägligt då jag har ägglossning på måndag och alltså fertil nu i dagarna ;) får se om det lyckas på första försöket även denna gång som det gjorde när vi bestämde oss att skaffa första barnet...
Är väl olika för alla när mensen dyker upp. Man kan få den medans man ammar och upp till ett år efter har jag hört. Själv fick jag min tre dagar efter att jag sluta amma.
Jo blir Bf 24-28 nån gång i så fall. Själv fyller jag år 24/4 så vore en perfekt 30-års present 
Nu har jag beställt hem ett stor pack gravtester.. haha..
Jo om jag har 28 dagar mellan mensen(som jag brukar ha i vanliga fall) så ska jag ha mens den 16:e men mellan förra var det 32 dagar
då kan jag inte testa förrens om 12 dagar..låååång tid, vill veta NUUUU 
När tror ni att jag kan testa? ska jag vänta 2 veckor eller ska jag testa nästa vecka?? Jag vet på en del test så står det att man kan testa 10 dagar efter sex om man inte vet exakt när man ska ha mensen..