December Bebis 2010 :)
på bim-3 plussa jag förra gången
på bim-3 plussa jag förra gången
Men om jag ska ha mens den 16:e så är jag ju på BIM-5 i morgon så då borde jag ju kunna testa i helgen i alla fall? Visar det inget då kan jag vänta tills helgen efter det och testa igen.. Det får nog bli min plan 
Vid vilken ålder kan man börja ge mjölk?
2 barnsmamma: jag röker också och kanske är gravid, för tidigt att testa än. Testa dock i dag på em urin men visa inget ( eller jag ser ju alltid spökstreck, men inget jag kan lita på) vet inte exakt när jag ska ha mens, antingen är jag på bim-3 eller bim-9 i morgon. Ska testa i morgon bitti tänkte jag, visar det inget så ska jag försöka vänta en vecka med att testa igen. Så fort jag blir gravid kommer jag sluta röka om jag inte hinner sluta innan. Dumt av mig att börja igen, sluta ju faktiskt röka långt innan Agnes blev till.. Men men får väl skylla på att jag varit ensam i sommar och börja röka i tristress över det om man nu får skylla på nåt och det får man kanske inte... Ska i alla fall sluta igen så fort sambon flyttar hem igen i nästa vecka för han gillar inte att jag röker igen..
Tack persikans, ja ibland skriver tel lustiga ord haha!! Nu ska jag sova så det snart är morgon så jag kan göra ett nytt test :) har ett 10-pack hemma med tester :) hoppas jag snart får ett + längtar såååå!!
Haha undrar detsamma , varför slidan?
Jag sluta röka långt innan Agnes ens var påtänkt (sluta för då fick jag köpa en hund, hunden fick vi hem i februari 2010, så jag sluta nog nån gång i december 2009-januari 2010 ungefär) . Var rökfri hela graviditeten och fram tills hon var 7 månader, (sluta amma henne vid 6 månader) då börja jag feströka.. Men så har det i sommar blivit många kvällar när man suttit o bara tagit nån cider eller två och då kan jag inte vara utan cigg, det tillhör.. Men för många sånna kvällar sluta med att jag röker "nästan" på heltid igen. Röker ALDRIG med henne i närheten och endast ute på gården. Åker jag in till stan eller hittar på nåt annat stannar alltid ciggen hemma..
Så helt beroende är jag inte, utan röker mest pga ensamheten för tillfället skulle jag tro.. saknar ju liksom inte ciggen när jag inte är hemma och har andra saker för mig..
Men som sagt, kommer sluta i nästa vecka då sambon kommer hem..
Kommer nog inte bli några problem.
I morse plussa jag igen mycket svagt. , hhmm!? I går hade jag lite spotting, annars lätt illamående yrsel och antingen mens värk eller växt värk i magen.. Ska testa igen om ett par dagar, får se om plusset är starkare eller om det bara var ett spökstreck igen. Är på bim-2 eller bim-7 så kan ju vara för tidigt än att testa.
Har ju bara haft 2 mensar, eller hur man säger sen Agnes föddes. Då var det 32-33 dagar i mellan, men innan hon föddes hade jag alltid 28 men det kan ju ändras.