Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Men herreguuud. Började seriöst gråta när Elliot inte ville somna om strax innan sex. Bölade i typ 10 minuter. Jag gråter typ aldrig så blev nervös att jag är gravid haha!

• Momalicious

Testade med bananbitar i gröten idag, funkade inte det heller. Flaska var det enda som dög.

Jag har en fråga. Om Elliot vägrar mat och man testar nåt annat istället, lär han sig det då? Att om han vägrar får han nåt anat godare?

• Momalicious

Måste vara extra fantastiskt att få sin bebis efter en så tuff resa! Det är en sån tur att det faktiskt finns hjälp att få :)

• Momalicious

Jag ska nog sätta in spiral snart. Ju mer jag tänker på det desto mer säker känner jag mig på att jag vill bli färdig ssk innan vi skaffar nästa. Ha ett jobb och sådär. BM utbildningen tar det ju ofta flera flera år innan man kommer in på och så länge vill vi inte vänta. Men 3-4 år emellan barnen verkar bra. Behöver fokusera på mig själv lite. Och OM jag och min sambo nån gång skulle gå isär vill jag kunna försörja mig och Elliot. Men vem vet, kanske känns det rätt tidigare. Men så känner jag nu iaf :)

• Momalicious

Apropå barnlöshet, jag har funderat på att donera ägg. Eller, jag ska donera ägg men man måste visst vara 25 för att göra det. Får väl vänta några år bara :)

• Momalicious

Natten från HELVETET! känns som jag varit vaken hela natten. Och då har ändå sambon tagit Elliot hela natten. Men jag vaknar ju varje gång Elliot vaknar och eftersom det var MYCKET så är jag trööööött.

När man lägger ner Elliot i sängen när han somnat så lägger han sig på sida :)

• Momalicious

Elliot sov iaf bra från 19 till 23 men sen vaknade han två gånger och vid 2 ville han inte somna om, tog typ en timme av gallskrik.

Vi trotsar förkylning, trötthet och storm och åker på mamma- och bebisdejt sen iaf. Så kanjag uträtta lite ärenden och köpa lite kläder till herrn samtidigt. Dagen går ju fortare om man inte är hemma dessutom :)

• Momalicious

Ja precis! Elliot har bara en tand än så länge, den sticker upp några millimeter och den är vass. Tror det är mer på gång, handen är i munnen konstant!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)