December Bebis 2010 :)
Vi har inte heller fasta mat-tider, beror ju på hur och när han sover. Han sover oftast 2 ggr 1 timme per gång och sover mellan 19/20 till 07/08 med olika många uppvak osv.
Vi har inte heller fasta mat-tider, beror ju på hur och när han sover. Han sover oftast 2 ggr 1 timme per gång och sover mellan 19/20 till 07/08 med olika många uppvak osv.
Jag kan se Elliots första bissing! Den har inte trängt upp än men ser tanden som ett litet streck precis under tandköttet. Tror det kommer komma flera nu ganska tätt inpå, ser flera tänder men det återstår att se.
Idag har livet inte varit roligt. Han vill inte äta annat än flaska och rån/majskrokar. Hoppas den dumma tanden kommer snart. Min stackars bebis!
Nu har tanden trängt igenom! Åh låt dagen vara slut snart!
Vi firar två år den 15e september :)
Vi brukar försöka att han inte sover efter 16, läst att det kan störa nattsömnen haha. Men det varierar, har han inte sovit på hela dagen och är jättetrött får han ta en powernap då ändå!
Härligt! Kan tänka mig att det känns som semester nästan :)
www.dn.se/bostad/vill-vi-ha-en-snygg-lampa-gor-vi-den
En artikel om min kusin och hans fästmö. Dom ska ha bebis i februari för övrigt :) alla mina släktingar har sådana där jobb så de hamnar i rampljuset typ haha. Min morfar och moster är författare, erik (i artikeln) är designer, en annan kusin jobbar för TV4, min morbror och hans fru är några slags kommunchefer för olika kommuner här. Känner mig sjukt svensson som vill bli barnmorska i vår familj haha!
Åh redan vecka 13! Grattis till fint ul!
Jag har mått skit hela dagen och legat i sängen hela dagen. Åt pyttelite vid lunch. Nu ska vi äta pannkakor innan jag ska sova, sambon ska jobba över imorgon så behöver all energi jag kan få :/
Här har vi (jag) haft en . Kunde inte sova, sov en timme innan Elliot ville upp 5.30!! Dessutom kommer manen förmodligen inte komma hem förrän 20.30 och jag är sjuk. Inget kul alls :(
Ja, en väldigt lång dag. Men nu verkar det som att sambon kan komma hem tidigare, inte för att 17 känns tidigt när man går upp 5.30. Nu ville inte Elliot äta heller. Skoj.