Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Det tror jag absolut, ska till BVC på torsdag för 8-månaderskontroll. Senast var han 72,5 cm och vägde 9300 nånting tror jag. Men nu känns han mycket tyngre så vi får väl se :)

• Momalicious

AnnaCl: Vad bra! Vi har också en Saab 9-5 och har hört att den tar minst plats i mitten bak eftersom den inte tar av benutrymmet fram då, men att de går fint att montera på alla platser! Skönt att ni är nöjda! :)

• Momalicious

Sitter i soffan och dricker grönt te och har precis tittat på idol. Gillar inte ens idol men ändå ser jag på det varje år, haha! Sambon blir hemma imorgon, vi har båda feber och så så det blir bäst så. Är rädd för öroninflammation bara för har ett hemskt tryck + värk i öronen. :(

• Momalicious

Mysigt med en graviditet till men ju längre tiden går desto gladare är jag att vi väntar. Skulle såklart vara underbart med en bebis till men vill göra lite annat innan, typ bli vältränad, gå ner i vikt, plugga och så. Kanske gifta oss och åka utomlands tillsammans. Tidigast när Elliot är två tror jag vi kommer fundera på syskon.

• Momalicious

Usch, jag har feber och mår riktigt dåligt. Imorgon kommer dom och börjar spackla vårt sovrum. Så i natt och imorgon sover vi i sovrummet. Inte min dröm precis nu när jag mår såhär, men men..

• Momalicious

April barn: okej. Jag har bara gymnasiet färdigt så det är flera år kvar för mig innan drömmen blir verklighet. Men tre år på ssk-linjen går fort och sedan kan man ju jobba med nåt roligt tills man kommer in på BM utbildningen. Just nu lutar det mot att hålla upp med barn tills jag är färdig sak för att få en föräldrapenning (har bara lägsta nu) men får se om man kan hålla sig! ;)

Nu har vi beställt en bilbarnstol. Blev en Maxi-Cosi Mobi i brunt. Snyggt! Hoppas leveransen är snabb så Elliot kan färdas skönt i fortsättningen.:)

• Momalicious

Vi kryddar med allt möjligt, dock inte salt. Vi har använt oss av vitlök, curry, spiskummin, oregano, basilika osv. Gott!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)