NhjärtaD skrev 2010-06-03 21:02:38 följande:
ja, behöver juh inte ens vara VUL nu utan räcker med UL.
Naw du är så omtänksam
Läkaren kommer inte ringa utan de pratade med varandra igår....så nu är det väl bara att hoppas!!
kraaamar
Stoce skrev 2010-06-03 08:06:08 följande:
Jag håller med dig Malaki. Det skapar så mycket oro, obefogad eller ej... men det är alltid skönt att få klarhet.
Här hade vi *hrmm* sex igår, och jag började blöda efteråt. Idag kommer det brunt, men jag antar att det är för att det är rätt irriterat där då jag torkat rätt mycket och kollat om det kommer mer brunt då vi fick vara på VUL också. Har inte alls ont i magen, men är lite öm inne i slidan... så jag tror och hoppas att det är det...
Så är det säkert....slemhinnorna kan bli så sköra så...Ja jag är inte riktigt nöjd med detta...ska beklaga mej hos BM om en vecka & se vad hon säger...
Karttikeya skrev 2010-06-03 16:19:30 följande:
Hej på er! Sitter hemma hos mina föräldrar eftersom vi inte fått internet ännu.. Och vi lär inte få det förrän i slutet på nästa vecka/början på nästnästa.. Hurra!
Men det är bara att hålla ut, men man känner sig faktiskt lite utanför utan internet, haha. Men vi har i och för sig rätt mycket att göra ändå. Packa upp allt och så vidare.. Idag ska vi slänga massor av skräp från den gamla lägenheten. Har dragit på mig en förkylning också, så hälsan är väl inte på topp. Men utöver det så har mitt illamående försvunnit och jag känner ärligt talat inte så mycket av att jag är gravid. Men det kanske är normalt det också. Är känsligare vid sex och mina bröstvårtor ska vi inte tala om.. Karln får INTE "gosa" med dem som han gjort förr
Tror att jag går in i vecka 12 på lördag, samtidigt som jag skriver en megastor tenta..

På måndag ska jag ta prover för att se hur TSH förhåller sig och på tisdag fyller jag år, hurra!
Vi hörs sötnosar!
Heeeej
Skönt att må bättre!!!
HAhaha karln får inte gosa med mej alls som förr, bara på mina villkor & hur jag känner

haha knäpp & elak har jag tydligen blivit...

ja jag kissar med sjukt ofta...jag får inte gå på toa på natten heller så det kan bli lite lätt panik...
Emelle skrev 2010-06-03 16:29:46 följande:
Nu är det så många som vet och s många som frågar över allt så idag bestämde vi att "outa" graviditeten på facebook på våra sidor.
Är ju i vecka 12 nu så va fan. Det syns ju skapligt rejält nu så ser man mig fatar man ju.
Ska berätta för chefen om 2 veckor efter NUPP. Sen vet heeela världen om det
Nån annan som känner av fogarna rikigt än?
Jag har ganska ont efter en hel dag på jobbet...ajajaj!!
Kul va

att berätta, någon som misstänkt?Mår kanon förutom mina tarmar, men jag börjar vänja mej & lugna mej...börja känna mej glad åt detta & se fram emot att bli större
skönt för dej
Ja, gränsen mellan "små fet" & "gravid mage" är inte kul....antingen vill man se gravid ut ele inte alls

eheh *rodnar* - du är också omtänksam! Men vad händer nu - ringer de efter att de pratat? Hoppas nu att du får ordentlig hjälp! Kramar!