December Bebis 2010 :)
Härligt att se att går bra för er!
Jag är på banan igen nu med BF 2 Maj -11
Lite tidigt än men jag ska göra som sist njuta av var dag jag får!
Kram Kram
Hej hå hej hå.. Förkylningen sitter kvar benhårt i min kropp!
Hostar iaf inte som att jag ska spy upp lungorna om mornarna längre, skönt det!
Känner mig lite deppig.. Börjar få prestationsångest av skolan och är inte ett dugg motiverad till att plugga.. Ett plus i kanten är iaf att jag inte gått upp något på MASSOR av veckor.. Stårt fortfarande bara på +4kg sedan inskrivning. Och jag kan inte säga att jag kämpar för att behålla det så, haha.. Äter det jag vill men tänker på att inte äta godis på veckorna. Det går oftast jättebra.
Nu ska jag se på True blood (som eg. är helt värdelös) och sedan ska jag plugga vidare. Puss på er <3
Vecka 23 idag! Går nästan lite läskigt fort, haha! Om exakt en vecka börjar min 7 veckor långa praktik. Tänk så tjock och go jag kommer vara i slutet av den ^^
Ja, vecka 31 liksom. HELTOKIGT!
Åh jag blir så trött på mig själv... Fick för mig att jag skulle till barnmorskan idag, men i morse hade jag skrivit igår och gissa vad: Jo, tiden var igår.. *snark* Men fick en ny tid i eftermiddag, så det var ju skönt. Men man känner sig så virrig 
Var hos BM idag ^^
Blodvärde: 125
Blodtryck: 120/75
Blodsocker: 4,1
Vikt: +4 kg.
SF-mått: 24 cm
Är i vecka 23 (22+1).
Jag ska börja äta järntabletter varannan dag eftersom mitt järnvärde i cellerna var lite lågt. Men allt annat såg ju fint ut ^^ Väntar bara på TSH-värdet också, har legat på gränsen för att höja Levaxinet ett tag.
Tycker att mitt blodvärde sjunkit väldigt sedan början, men det tyckte inte BM, hon tyckte det var "jättebra" så jag får väl hålla med, haha.. Hade 142 första blodprovet hos BM.
Ska dit igen i vecka 26, för att mäta blodtryck och magen. Sen vecka 29. Sen är man väl där nästan jämt. ^^
Just det, hjärtljud: 148 :D
Hurra!! Heja MalakiW 
Idag ska jag skriva tenta, jag hoppas det går bra. Har pluggat ganska så flitigt så det tror jag. 
Hur känns knölen? Är den hård, är den mjuk? Går den att "röra" med skinnet eller sitter den under skinnet? Hoppas det inte är något allvarligt, kan ju vara allt från en fettknöl, till en liten böld till cancer.
Hoppas du får komma till veterinären så att du får reda på vad det är.
Vecka 24 idag minsann och idag börjar praktiken.. Är mest nervös och inte så förväntansfull. Är min vanliga prestationsångest som sätter käppar i hjulet..