December Bebis 2010 :)
.jpg)

.jpg)
En liten röd rosett i håret så har du dig en tomtenissa! ^^
.jpg)

.jpg)
En liten röd rosett i håret så har du dig en tomtenissa! ^^
Du skulle valt Simons trafikskola istället, jag tyckte jättemycket om dom där
Och vi fick Stora Holm på halkan!
Ja jag är också trött på det och jag blir så LEDSEN när folk skriver att dom är FETA för att dom gått upp fem kg. Vi bär på mirakel här.. Det finns viktigare saker att lägga energi på, som att må bra till exempel.
Var känner ni mest sparkar? Jag känner mitt fram på magen, som vanligt eller var man ska säga.. fast nu e det ju mer bök, men skitsamma, iallafall så har jag två konstiga ställen bebis knölar till sig på, dels långt bak på sidan, nästan på baksidan av sidan, om ni fattar hur ja menar.. ligger jag ner på rygg sparkar bebis nästan på madrassen.. skumt.. Men sen, särskilt om jag sitter upp eller ligger på sidan, så är den nere typ vid blygdbenet o härjar, och jag vet i sjutton vad den sysslar med, för det typ skakar.. eller inte skakar.. bubblar väldigt väldigt kraftigt kanske man ska säga, samma sak mot bäckenbenen! vad gör den??
Och jag har en "jag vill inte åka iväg och praktisera"-ångest.. Vet att det går bra och känns fint när man väl kommit dit, men ångesten jag har innan är av en sort som börjar bli svårare att mota. Vet inte vad den beror på annat än att jag har enorm prestationsångest samt att det är "jobbigt att vara borta" så mycket som jag är. Man orkar liksom inget annat än att praktisera.
Ha nu en bra dag alla! 
Nej det ska inte censureras.. Men att skriva om saker som är direkt osunda tycker jag är tokigt och då reagerar jag! Jag tänker inte ge några exempel för jag vill inte peka ut någon, men även om man har ångest över att ha lagt på sig så kanske man ska tänka sig för lite. Det gäller inte bara här, det gäller även hemma! Vill man föra över knasiga ideal på sitt barn? För det är just konstigt.. Men det är min åsikt.

I morgon ska jag ha halvtidsbedömning på praktiken samt en klinisk examination..
Nervös!!