Jenni78 skrev 2011-03-13 20:48:55 följande:
Åh... hur nattar ni era små? Idag slutade det med gå runt och nynna. Hon har inte skrikit och gråtit förut så det känns jobbigt. Och jag vill inte vänja henne vid att alltid bli omkringburen heller...
Kanske en övertrött flicka ?
E han sover hela tiden ör max uppe 1 tim sen somnar han igen.
Har ALDRIG hållt om honom i famnen när jag ska göra något gör inte misstaget jag gjorde med 2:a SHIT fick inte änns skita i lugn o ro haha
Men ibland måste man om E är jätte övertrött som idag

han drack 3 st flaskor 2 på 120ml och 1 på 200ml trodde jag skulle bli galen
och han var sååååååå trött men när båda två av äldre klassen skulle burja låta och skrika och bråka hjälpte INGENTING la E i sängen men nopp skrek och skrek och jag höl i honom och tröstade honom och daddade och badade och gav honom mat och byte blöja SHIT jag vill försvinna.
Men sen la jag honom i vagnen overallen på tog ut vagnen och VIPPS somnade han och sov 5 timmar hahaha
När jag nattar E varje kväll ge jag honom mat byter bölja på pyjamas och ger honom en puss säger natti natti lägger honom i sin vagga och snutta vid nappen och fil och tecke på och går ut och stänger och släker lampan och dörren.
Sen sover han
Inga gulli gull här inte
Sen har jag inte E brevid mig jag vill inte göra misstaget som jag gjorde med dom första när jag fick dottern sov hon alltid brevid oss ända fram tills hon var 1 år gammal
Sonen sover FORTFARANDE mellan oss !!! går inte ta bort honom varje natt kommer han.
Så jag vägrar att ha E brevid mig då jag inte vill låta honom bli ''van'' vid det.
Sen när jag har honom hos mig när vi ska ''mysa'' så kan han inte sova utan han sover gott och snabbt i sin vagga