delifi2 skrev 2011-03-19 23:29:11 följande:
Jag känner igen slemmet i bajset, men varifrån kommer jag inte ihåg.
Olivia fiser som en hel karl, å det stinker verkligen.
Hon bajsar ca 1-2 ggr i veckan vilket inte ovanligt när de är så små.
Så länge han äter och kissar somv anligt är det inget tecken på uttorkning.
Men om han inte vill äta längre och blöjan är torr under flera timmar ska man åka in.
Här är ingen mens i sikte sån tur är. Var på efterkontroll och till slut så skulle vi sätta in en spriral men det gjorde alldels för ont så det fick vara.
Ni som gjord kejsarsnitt, har ni tappat känslen på magen?
tydligen inte helt ovanligt tyvärr, det har häntmig och jag ska ringa till gravidförsäkringen på måndag 8om jag har tid) och fråga om man kan få ersättning för det.
Kommer ni ihåg mitt blåmärke osm jag la upp för några månader sen efter ks, det har fortfarand e!!! inte gått bort.
Visserligen är det inte lika stort men tillräckligt för att jag inte vill byta om i badhuset, ser ut som en stor mörk fläck. det är oxå i det området jag har tappat känslen.
Oliva kan ha både 62 & 68, beroende på vilket märke det är på kläderna.
Tycker så synd om henne, hon kunde inte ammas ikväll så det blev till slut ersättning, hon var alldels för trött och snorig för att ammas så nu sitter jag hör med sprängfyllda boppar och ingen pump för den är hemma hos mig :( och hon sover så bra nu så jag tänker inte väcka henne heller.
När jag fick förska kejsarsnittet var all knnsel där tappade alltså inget men jag läste om detta och det var fullt rormalt enligt kejsarsnittet.
Denna gången tappade jag all kännsel från övre delen av vaginan vid håret och sen lite bit upp till magen övre vaginans stopp.
Så jag kan göra en pecing och skulle inte märka något alls.
Men du borde kolla upp detta och hoppas du får det bättre.