December Bebis 2010 :)
Jag sluta tappa hår så fort jag sluta amma. Men när jag amma tappa jag kopiösa mängder hår. Fick rensa avlopp och hårborste varje dag typ...
Jag sluta tappa hår så fort jag sluta amma. Men när jag amma tappa jag kopiösa mängder hår. Fick rensa avlopp och hårborste varje dag typ...
Badbyxor till bäbis finns att köpa på nätet eller oftast säljer de ju sånna på de flesta babysim. Bäst är ju att köpa där man ska simma då får man ju de badbyxor just det babysimmet anser bäst. Där vi simmar (tredje terminen nu) kostar ett par 130kr inte alls dyrt tycker jag :) det är ju dubbelt tyg så skulle de bajsa rinner det ju ej ut, bara att ta av o skölja av!
Nu ska jag skryta lite. Agnes står nu mera själv utan stöd o kan ställa sig upp utan att hålla i något. Tog i dag sitt första steg :) blir 9 månader den 8/9 :) stolt mamma :)
Här har vi en liten tjej som är expert på att krypa runt i sängen o trilla ner, oftast på hunden då det är honom hon vill till :) oftast börjar hon gråta direkt men en del gånger så bara garvar hon , haha! Har inte åkt in nån gång då hon vart sitt vanliga jag direkt. Tror små barn klarar mer än man tror. Men som förälder märker man nog ganska snabbt om något är fel med barnet.
Här är det bara 2 tänder som kommit , de i mitten nere. Dom kom på hennes 7 månaders dag. Inte sett att några andra är på väg heller. Men dessa bara var där en dag typ, inget gnäll alls så hoppas att resten kommer upp lika smärtfritt också.
Agnes sover hela nätter med ett uppvak då hon vill komma upp till vår säng. 20-7 sen välling vid 8 ( den timmen där i mellan busar hon i vår säng) somnar om till minst 10 :) i dag sov hon ända fram till 11.30 härliga unge.. På dagarna sover hon oftast bara en gång, två om vi gått upp tidigt pga någon aktivitet. Sover på dagen ca 1 till 1 1/2 timme. Jag är mycket nöjd med hennes sovtider :) 
Äter gör hon ungefär var tredje timme. Där i mellan kan hon få nåt rån, kex eller frukt typ.
Nu är vi ute på gården har ätit lunch och leker med hundarna :) såå skönt! Pappa har jobbat natt så han ligger uppe och sover fortfarande.
Vi firar 3 år feb 2012:)
Ha det så underbart Snuttan
Sjukt snygg vagn persikans :)
Aprilmamma: min dotter är oxå född 8/12 2010 :) och kanske oxå blir storasyster i maj :) har inte testat än då det är för tidigt. Blev gravid på första försöket med dottern, så hoppas det går lika fort denna gång. Då blir det majbebis :)