Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

December Bebis 2010 :)

Usch hemorojjder är inte kul :( jag fick sånna när jag var gravid (för vi flytta lyfte mycket tungt) sen blossa de upp som faan under förlossningen. Kände mig som en babian i röven då.. Är inte av med dem än...Dock är det typ bara skinnpåsar kvar typ. Men string är ju inte att tänka på längre ! Skit är det :( får bli att operera bort dem när jag fött ut alla mina barn jag vill ha :)

• LillSnurr82

Xyloprox (stavning) är bra mot hemorojjder. Finns både kräm och stolpiller , om du inte testat, gör det! Jag använde mig av bägge när det var som värst! Hoppas att det blir bättre snart och att doktorn kan hjälpa dig!

• LillSnurr82

Hemska natt!! Agnes sov mellan 20-23.30 sen har hon vart vaken hela natten. Ont i magen då hon inte bajsat sen i förrgår. Var på ulrika marken i går och då hade hon antagligen inte tid att bajsa.

Men är i sommarstugan med mina föräldrar ( sambon hemma och jobbar). Så min mamma tog henne kl 6 i morse så jag fick sova :) så nu ska jag nog sova en stund till.

• LillSnurr82

Ja han var verkligen smal. Tycker Agnes är smal med sina 71,5cm och 8350g på 8 månaderskontrollen. Nu är hon ju 9 månader så tror hon i alla fall växt på längden sen dess.

• LillSnurr82

Agnes har en gång lyckats ta sig upp hela trappen upp inom loppet av ca 1 min, jag stod o diska och hade typ 2 glas kvar då satt hon inom synhåll. När jag var klar hade hon hunnit genom hallen och nästan hela vägen upp i trappen.. Så fort går det minsann.

• LillSnurr82

Jag har oftast tagit ut 4/v nån gång 5 och typ första månaden tog jag full vecka! Sambon har inte tagit ut nåt. Så har massa dagar kvar :)

• LillSnurr82

Cissi: jo kunde ju gått illa. Men jag är verkligen ingen "hönsmamma" och brukar inte oroa mig över saker som kunde hända! Det gick bra och jag blev inte rädd heller. Gick lugnt och sansat upp och plocka ner henne.

Men en grind ska absolut införskaffas, har bara inte hittat nån bra. Har en uppe i trappen så hon inte trillar ner men så jobbig stänganordning på den (från Ikea) så vill ha en annan enklare. Tips nån??

• LillSnurr82

Aprilbarn: nej inte testat än, är i sommarstugan. Åker hem i kväll. Så blir test i morgon bitti OM mensen inte kommit då. Fick en blodstrima i flytningen en gång i dag när jag kissa. Så antingen mensen på g eller nidblödning. Hoppas på nid, jag vill jag vill jag vill få ett plus i morgon!
    Hur går det för dig då, testat nåt?

• LillSnurr82

Jag har bim den 14 ev 17 men tror mer på 14.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)