Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

December Bebis 2010 :)

det är nog väldigt olika hur man reagerar. jag hade ju mens i flera veckor. mycket mindre mängd men ändå. men nu är det jumndre då men nästan jobbigare att ha mens flytningar då jag helst använder tampong

jasså priser skiljer sig iolika landskap.. 1000 e ju rätt dyrt asså

• thegoddess

tråkigt att höra linn..

tråkigt för dig med jessica :(

kramar till er

• thegoddess
    Mysmamma70 skrev 2011-07-16 06:11:52 följande:
    Idag är det bröllop
    åhh ha en helt fantastisk dag och hoppasvädret håller
  • thegoddess

hade en dansk pojkvän förlängesen och hans mamma var usk i sverige och var tvungen att läsa igen i dk. men motsvarigheten till usk i dk är samma som skörerska i sverige sa hon. att deras jobb som usk är samma som sköterksa gör i sverige. mer nsvar så att säga. men det var ju bara vad hon sa.

• thegoddess

bappa papa ..mamama..dadada.. dädädä... osv låter det här på dagarna.. ronja kommer nog inte krypa.. hon blir nämligen grinig om honinte får gå när vi håller i händerna.

• thegoddess

haha satt oxå å funderade på detta det jag kom fram till var Barn-I-Magen

• thegoddess

är det nån som hört nån bli gravid trots kopparspiral? har gått upp i vikt och nu har jag järnbrist helt plötsligt..får ta och kolla upp detta

• thegoddess
    AnnaCL skrev 2011-07-18 15:16:36 följande:
    Kopparspiral kan ge rikliga blödningar som i sin tur kan ge järnbrist. Har du blött mer än vanligt?
    nej inget direkt.. blödde ju en del när jag satte in den i feb men sen har jag bara haft lite bod i flytning
    Stronza simpatica skrev 2011-07-18 15:10:52 följande:
    Thegoddess: min mamma blev gravid med min stora syster när hon hade spiral, men det var ju på stenåldern också så jag vet inte hur relevant det är nu!
    det bör ju kanske har blivit bättre grejer tycker man..
  • thegoddess

usch svårt förstå hur det är när jag inte vart med om det. låter inget vidare alls

• thegoddess

till linasmamma var det

thegoddess skrev 2011-07-18 18:22:08 följande:
    usch svårt förstå hur det är när jag inte vart med om det. låter inget vidare alls
Svar på tråden December Bebis 2010 :)