Jaya skrev 2010-08-01 17:05:01 följande:
Imon är jag i vecka 20+0 !

Ska ´till BM då.
Får man lyssna på hjärtljuden när man börjar besöka BM efter RUL?
Ja det tror jag nog, här börjas det innan...
Mrs TH skrev 2010-08-01 22:05:17 följande:
Usch jag hoppas att alla ni somhar mkt och kraftiga sammandragningar mår bra och att " det" lättar,
Själv har jag bara foglossning, men det är inte så jävla bara, gråter mig till sömns, kan kanppt gå och min man har visat sig vara alldeles osedvanligt ointelligent på sista tiden, kanske för att ajg är på så otroigt dåligt humör eftersom jag har ont hela tiden. Han gör mig förbannad hela tiden, varje andetag retar upp mig, eller nästan iaf.
Men han gör ju så dumma saker, byter plats på våra tröjhyllor och ger mig den nere vid golvet. Hur tänkte du nu? Jag som knappt kan knyta skorna, ska jag krypa på golvet för att få tag på kläder?
Han påbörjar saker som han inte avslutar, och så måste jag som är lite lätt pedantisk göra klart åt honom( klarar inte av att de ex badrummsskåpet utan dörrar i mer än 1 dag ex) och då gör det ännu ondare. Det här är första lediga dagen vi har ihop på 6 veckor, då planerar han en massa med en kompis, och så åker han bort på internutbildning i 5 dagar, from imorgon, så då får jag inte heller träffa honom, så då blir jag grinig för att han inte vill vara med mig. And the list goes on.... Inga viktiga elelr stora saker, men när man har ont, hela jävla tiden, och man vet att det är 8dagar tills nästa lediga dag, då blir man lite grinig över att han inte vill vara med mig och ta hand om mig. Barnsligt, jag vet, men så är det iaf just nu.
Och så ringde min bästa vän och frågade om ajg ville ha ehnnes barn dvs min guddotter imorgon, och det vill jag ju så klart, egentligen, men jag är så trött och slut och har ont att det tar emot att gå upp kl 7 och bubba bebis i timmar, när jag måste åka och jobba eftermiddag. Jag är fast i ett ekorrhjul, jobbajobbajobba.
Men det blir väl bättre och idag kände jag bebisen sparka, fast det var mer som kittlingar

Det är ju värt allt slit, men ibland glömmer folk bort att jag jobbar mer( vilket jag gör) än vad de gör, att jag faktiskt är gravid med foglossning, karpaltunnelsyndrom och höga järnvärden som gör mig trött, och att jag inte har haft ens en dag semester. Jag gnäller inte utan jag biter ihop, men ibland( som idag) då svämmar det över och jag blir väldigt liten och svag och ämlig.
Oj vilket egoinlägg

Men jag är väl ego idag!
Kram på er
OOOja, du är inte ensam...i slutet av våra två veckor tillsammans kunde jag bli tokig

Kändes ibland som jag hade semester med 3 barn själv
Man får vara ego!!!!!