Momalicious skrev 2010-08-05 16:36:31 följande:
Är det någon mer som har typ ett sjukligt sug efter grönsaker och frukt? Vi köpte upp varenda sak på grönsaks- och fruktavdelningen förut känns det som. SÅ GOTT. Förmodligen bebis som säger vad den vill ha skulle jag gissa 

Vi har bestämt att gå på RUL:et imorgon. Om jag inte mår superkasst imorgon då. Vet ju inte hur länge min dövhet sitter i så får väl bara säga till BM att jag är halvdöv och hon får prata högt och sitta på min högra sida haha. Jag har liksom inte sett fram emot imorgon eftersom jag varit så säker på att vi inte skulle gå, och nu kan jag inte få in det i hjärnan haha. Men imorgon 10.30 blir det med största sannolikhet RUL! Hoppas hoppas vi kan fjäska till oss att få veta könet!
Åhhhh ha så mys  

Ska iaf få lyssna på lilla hjärtat imorgon 

Momalicious skrev 2010-08-05 19:27:43 följande:
Blir så trött, fått dunderont i halsen igen. Precis när det började bli bättre så kommer det tillbaka med hämnd! Aj aj aj, gör sådär jobbigt ont så man blir tårögd och drar sig för att dricka när man är törstig eller svälja för det gör så jävla ont. Och öronen gör också megaont, antar att det är för att jag har så ont i halsen så det strålar upp. Blä, sjuk i en vecka nu. :( 
Jäkla sommarsjukdomar som alltid ska vara så långdragna.  

Neeeee, gud vad seeegt  

linasmama skrev 2010-08-05 21:04:01 följande:
Usch jag har blivit så himla deppig det sista, kanske kan bero på att jag har så ont att jag inte har lust eller ork att göra något. Jag har även lågt blodtryck så blir yr i huvudet så fort jag försöker göra något. Jag kan inte ens gå ut och gå med hunden mer än runt huset för jag får så ont i höfterna och ryggen. Jag som alltid har varit väldigt aktiv på alla sätt, nu lever jag framför tv.n typ. Cyklar till och från jobbet men får ont i höfterna om jag cyklar mer än så. Blir bara så ledsen av att inte kunna göra något, får så dåligt samvete för att min sambo jobbar heltid och sen måste göra allt hemma och så oxå.. Är sjukskriven på halvtid pga foglossning men tror jag kommer få blir sjukskriven mer snart.
Jag får ännu mer dåligt samvete för att när jag mår såhär försvinner min matlust, har ingen lust att tänka på att varken laga eller äta mat. Som idag har jag ätit fil och flingor till frukost och en hamburgare med bröd till middag. Vill inte äta så lite men jag har så svårt att få i mig mer.. Värst är det att jag har haft ätstörningar till och från sen jag var 13 år..
Förlåt att jag gnäller så men min sambo förstår inte, och jag orkar inte gnälla inför honom hela tiden..
stackare.... 

Ne man vill inte alltid gnälla inför dem & då blir man deppig ist, sån blir jag iaf.....
MajMamman08 skrev 2010-08-05 21:11:25 följande:
Kikar in en liten sväng=)
Nu är det mest jobb o renovering som gäller för hela slanten,PUH!
Va hos min BM idag....hon e bara för underbar! Hon hade hört att jag va besviken på mitt RUL o förstod varför...hon sa de ju inte rakt ut att den ja fått inte brukar ha ryktet om sig att vara trevligt,men mellan raderna;)
Fick en ny UL tid den 24/8 ,wiii och då skulle hon skriva att jag ville se kön bl.a:) Känns såååå himla bra!!
Nu e de bara den eviga väntan dit,hihi! Så vecka 24 kommer jag o vara då!
Går de inte o se kön pga av att bebis ligger tokigt el något,har vi bokat ett 3D UL den 25/8 som vi ska gå på i så fall. Men förhoppningen e ju att vi ska se på de första=)
Fick tid till en helt annan UL BM så klart,hehe!  
Sen pratade jag om min foglossning och ska få en remiss till sjukgymnasten o då få tens utskrivet! underbart!
Härligt o ha en sådan toppen BM=)
Kram på er alla o hoppas ni har de bra med era fina magar=)
Härligt med en BM som man känner för  

guld värt

Ska till BM imorgon som jag inte känner till för min är på sem  

& jag hade velat gnälla lite...får se hur det känns....