• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • MalakiW
    TheUnknown skrev 2010-06-01 21:15:50 följande:
    Jag är helt inställd på att när vi ska på NUPP om några veckor så lever inte bebis. Helt inställd.

Igår mådde jag jätteilla, kräktes inte, men hade gjort om inte dottern var hemma. Har ont i magen idag, mensvärkt typ eller molvärk som man nu säger.. Det har nypt idag på sidorna. men jag har väl någon sträckning. Men nä, jag e helt säker på att jag inte kommer få barn i dec/jan.
    NhjärtaD skrev 2010-06-01 21:19:16 följande:
    neeeej tänk inte så....
    fast så tänker jag med iofs, att bebis inte klarar av min tarmsjukdom....
    men vi kommer få det, jag lovar!!
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Lillfisen i magen 5/12 ~*~♥~*~
    Håller med 2 barnsmamma! Så klart att ni klarar detta! Ni ska baske mig bli mammor i december, så det så. Ska inte jag få bli det så ska banne mig ni!  Rent statistiskt finns det inte plats för fler MA eller MF i den här tråden. Jag var den sista! Men jag lovar att komma in i slutet av er allas graviditet och heja på! Kramar!
  • 3 barns mamma84

Mala:
    När du blir gravid hejjar vi på dig när du åkter in på förlossningen är det VI som hejjar på dig

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • MalakiW
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-01 22:03:01 följande:
    Mala:
    När du blir gravid hejjar vi på dig när du åkter in på förlossningen är det VI som hejjar på dig
    (¯`°•.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.•°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°•.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.•°´¯)
    heheh - det låter bra det ;) Jag tror jag ska starta en hejaklackstråd till denna tråd
  • MalakiW

hey alla,
    Fast jag bestämt mig för att inte berätta på jobbet att det gått dåligt börjar det ändå så sakteliga sippra ut. Detta eftersom jag tydligen inte är så bra skådespelerska som jag trodde. Sen förra veckan är det säkert 20 personer som ställt en direkt fråga om hur det egentligen är och 7-8 stycken har oberoende av varandra knackat på min dörr och velat bjuda mig på lunch eller fika för att höra hur jag mår.

Blir så varm i kroppen av att så många verkar bry sig om mig! Och här inne möts jag bara av värme och åter värme. Jag hoppas bara att ni inte tycker att jag hänger här för mycket och kommer in med negativa tankar! Känner att jag måste gå in här för att få känna på den andra sidan, dras med i era graviditetskänslor och få rida lite på er resa mot decemberbebisar!
    Bamsekramar MalakiW{#lang_emotions_heart}

• Minifer

undead, jag tänker lite som du, eller inte att jag har en bebis som kommer dö, utan mer hmpf jag tror det när jag ser det. Kan inte alls ta till att jag är gravid. Alls. Ska blir skönt att göra UL om en vecka, och sprttlar något därinne lovar jag att jag blir mer förvånad  än tvärtom, haha! Det är inte det för mig att jag är negativt inställd, jag bara..kan inte tro att vi skulle ha sådan tur!! Men på samma sätt kan ju ett fint UL bara göra mig positivt överraskad, hehe

MalakiW skrev 2010-06-01 23:05:46 följande:
    hey alla,
    Fast jag bestämt mig för att inte berätta på jobbet att det gått dåligt börjar det ändå så sakteliga sippra ut. Detta eftersom jag tydligen inte är så bra skådespelerska som jag trodde. Sen förra veckan är det säkert 20 personer som ställt en direkt fråga om hur det egentligen är och 7-8 stycken har oberoende av varandra knackat på min dörr och velat bjuda mig på lunch eller fika för att höra hur jag mår.

Blir så varm i kroppen av att så många verkar bry sig om mig! Och här inne möts jag bara av värme och åter värme. Jag hoppas bara att ni inte tycker att jag hänger här för mycket och kommer in med negativa tankar! Känner att jag måste gå in här för att få känna på den andra sidan, dras med i era graviditetskänslor och få rida lite på er resa mot decemberbebisar!
    ååh vad fina de är!! :D Glad jag blir!! Vadå hänger här för mycket, du är ju en i gänget =)
  • Momalicious
    beingboring skrev 2010-06-01 14:49:16 följande:
    Hej! Får man hoppa in här? Jag är 25 år, från Stockholm och väntar vårt första barn den 10 december. Vecka 13 nu med andra ord {#lang_emotions_smile}

Imorgon ska vi på KUB UL så jag är lite nervös idag. Första gången vi ska på UL så det blir det första riktiga livstecknet. Lite pirrigt och lite oroligt. Såklart.

Hur är det med er? Några fler som valt KUB-test? Några fler som är från Sthlm?
    Vad kul med en till! Grattis till graviditeten och välkommen! :)
  • Momalicious
    MalakiW skrev 2010-06-01 23:05:46 följande:
    hey alla,

Klart många bryr sig! Den uppfattningen jag fått av dig är att du är en väldigt varm, trevlig och jordnära människa och såna bryr man sig om! Du är här med oss, du är en av oss och så är det bara. Massa kramar på dig vännen!
  • Momalicious

Lyckan är total, hoppas jag.

Fått lergigan comp idag av min BM. Eller ja, en läkare men det var ju hon som fixade. Hoppas hoppas det hjälper! 
    Har även fått min nya telefon idag, en iPhone, som jag håller på att lära mig. Gud vad det är kul! 
    Hoppas alla mår bra! Kram på er
  • TheUnknown

Konstigt nog är jag helt lugn alltså, inte så att jag går och oroar mig eller så, utan känner mig bara "jaha, det blir nog inget"... MEN blir det så får det bli i januari :P

Har ju inte så mkt symtom, brösten gör knappt ont, mår inte så mkt illa, bara här om dagen när jag mådde svinilla. Hela dagen igår hade jag jättemolvärk, så jag tänkte ta panodil, men slockna ist :P Men ja,vi får väl se..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)