Inlägg från: MajMamman08 |Visa alla inlägg
  • MajMamman08

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-04-08 19:28:42 följande:
    Har BIM -5 idag fick ett väldigt vargt + på stickan (testlagret) kan tilllägga att varje mån jag gör ett (testlagret test) ser det helt blankt ut inget streck alls alltså fast man viklar och donar haha men jag har fortfarande ett svagt väldigt svagt treck kvar inte tydlig men man ser från långt håll att det är ett streck.Nu undrar jag KAN det bli ett streck fast man Inte är gravid ?Och när han jag ta ett cb test ??Tror jag har Bim-5 idag då sista mensen var 10 mars och sen kom stegring 9 dagar efter men den häl i 6 dagar men vi hade sex (men ej våt) så vi gav upp 1 vecka efter fick ajg värta värta äl flytningarna rinniga väldigt som nu liksom och vi hade sex dag 20-21-22-24-25 och sen gav vi upp då tappen var stängd.Nu undrar jag vad har jag för bim hmm tror bim-5 men konstigt att man får ett + svagt endådan på bim-6 liksom eller ?vanligt...
    En del brukar få positivt tidigt,beror ju lite på hur starkt det där hormonet är och om men är låg eller hög hormonare. Och man brukar väl säga de att ett pluss e alltid ett plus!!! sen finns de ju spökstreck,men de ska bara vara mer som en grå skugga!

det står på mitt gravtest CB plus att man kan testa 4 dagar innan beräknad mens! men helt BIM dage!

mina flytningar är vita o geggiga,ibland lite fastare o ibland lite rinnigare,haha!
  • MajMamman08
    Ebba091210 skrev 2010-04-08 11:25:26 följande:
    Hej tjejer och STORT grattis till era +!! Sitter här hemma med min dotter på snart 4 månader och kommer ihåg som IGÅR hur jag kände mig så som ni gör nu :D Ååh ni har så mycket mysigt att se fram emot :D LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tack=) mysigt med liten bebis! Min " lilla" e redan 2 år,blev i maj:-O tiden går fort!
  • MajMamman08
    sandra8712 skrev 2010-04-08 20:44:00 följande:
    Hakar gärna också på här om det går bra:) tror jag är gravid iaf fick svagt plus idag men det blir starkare så:) i så fall blir det en liten decemberbebis, är själv också född i december så hade ju blivit en bra present. Skrapades också för bara 4 veckor sedan så vågar inte hoppas allt för mycket denna gången. Och det är inte rester kvar från mitt missfall heller som visas på stickan för jag har testat negativit innan:)Och grattis till alla som plussat:)
    Grattis grattis till plusset o välkommen in i värmen!!

Får man fråga vilken vecka du fick MF?? hade själv MF för ca 4 veckor sen!! Fick det i v 6,Men är nu gravid igen utan mens emellan

Klart det SKA gå vägen denna gång
  • MajMamman08
    pellepluttskrutt skrev 2010-04-08 21:49:44 följande:
    Det tycker jag absolut att du ska göra. Det är inte bra att gå runt och vara orolig. Bättre att åka in och kolla att allt är bra :)
    sandra8712 skrev 2010-04-08 21:52:25 följande:
    Usch ja missfall är en hemsk upplevelse:(Jag fick mitt missfall när jag var i vecka 12 och fostret hade dött i vecka 11:/Ja denna gången bara ska det gå vägen:)När är du beräknad till?
    Hemskt och gå så länge och vara gravid,jag hade "turen" och få de med en gång o i tidigt skede!!  Jag är beräknad till den 11 DEC enligt FL. Har ju inte fått mens än m,m så jag får "fejka" en mens o räkna därefter!!
    När är du beräknad då? skriv gärna in dig i BF listan,länk i TS!

Gud hur ska jag klara av o jobba en hel helg,börjar idag kl 12 o slutar kl 20:30 på söndag.....en redig lång jobbar helg! Hur ska jag orka vara vaken??  Ok får ju sova på nätterna,men sen jobb hela dagarna!! Får la sätta tandpetare för o hålla upp ögonlocken med,haha!!!
    Så vi ses nog inte så mycket över helgen!!!!

Hoppas ni får en toppen helg som gravida
  • MajMamman08
    ondar skrev 2010-04-09 09:09:42 följande:
    Jag hoppar in här om det är okej:). Jag fick ett starkt plus igår. Så i början av december ska det komma en bebis:) Grattis till alla andra som har plussat:)
    grattis o välkommen när har du BF??
  • MajMamman08

Måste höra med er!! Äter ni folsyra?? Det har jag gjort sen vi började våran versktad! Nu såg jag nått snabbt o otydligt på nyheterna att folsyra inte skulle vara bra???? hJÄLP!! nån som vet något om de??

• MajMamman08
    sandra8712 skrev 2010-04-09 11:23:20 följande:
    Ja man hade ju berättat för alla då också så det var lite jobbigt.Men nu är det nya tag:)Om man räknar sedan dagane jag skrapades och går efter fl så är jag beräknad till den 14:e december i så fall:)Usch då jag har också ätit folsyra ett bra tag nu, varför skulle det intevara bra? Får hoppas det inte stämmer.Hm inte många gravidsymptom jag har fått än sticker i livmodern och jag kissar hela tiden typ men annars inget:/ Förra graviditeten mådde jag illa konstant o bara spydde hela dagarna o brösten gjorde ont som tusan, men kanske kommer det också hehe illamåendet slipper jag ju gärna:)Vad har ni andra för symptom nu?:)
    Hemma från jobb=) Upp i morron bitti igen!! hehe!
    Ja ne ja måste kolla upp de,hörde bara de jätte snabbt på tv nyheterna!! men e la som med allt,de kan aldrig bestämma sig om saker o ting e bra el inte!
    mina symptom är molande värk till o från och ont i tuttarna,annars känner ja inge mer än så länge!!
    ondar skrev 2010-04-09 12:32:55 följande:
    tackartackar:). 7dec verkar det som:). Själv?
    11 dec enligt fl
  • MajMamman08
    Emelle skrev 2010-04-09 12:50:25 följande:
    Nuuuu får jag vara med här också Jippie!!! Testade med Äl när jag var hemma på lunch. Starkare stegring än igår.Då tog jag ett grav.Svagt svagt svagt, menPOSITIVT!!!!ÄL+10Å herregud vad jag är överlycklig och livrädd på samma gång.På första försöket efter MA.t som vi hade i början av Februari.Måtte det nu gå vägen...Vi är överlyckliga sambon och jag!Kände det på mig!BF på JULAFTON!!Skriver mer när jag slutat jobba!!
    GRATTIS!! gud så kul o varmt välkommen!!
    Har du ringt mvc och fått inskrivnings tid??? jag vill med göra ett VUL...efter mitt MF,så man vet lite mer!!! har inte ringt till mvc än!! tänkte vänta lite!
    Testa inte med CB digital för tidigt för det gjorde jag och de e inte alls lika känsliga som vanliga CB. JAg testade med de en gång och fick neg,men pos på vanligt!!!
  • MajMamman08
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-09 13:32:47 följande:
    Grattis till era + Jag har tagit bort min gravkalender nu och jag ska ta bort mig från bim gravid lista Gjorde ett cb test i morse och det var neg neg neg men skitsamma jag ger nu upp alltså!!Det jag fick med testlagret var alltså (fantom streck neg) fan oxå man blir så ARG!!!!Har fortfarande massa jävla tjocka vita rinniga flytningar blir galen mensen ska väl komma 12-13 april
    Ne ge inte upp hoppet än tjejen!!! Vänta tills o testa då du har BIM!! hoppas.hoppas du e gravid
  • MajMamman08
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-09 13:48:18 följande:
    Jo så sant så men man kan ju stesta med cb ca 4 dagar innan eller ??Jag var på jobbet o var tvungen att gå in på toan och torka bort värta flytningarna mina är tjocka vita och mkt rinniga och om mensen ska komma ca 3-4 dagar enligt cykeln så borde det vara vattningar som jag alltid har innan mensen kommer och eller vara värsta öken musen innan!!!Men neeeej då värta flytningarna istället liksom....
    Glömde skriva att jag fick inte plus förrän BIM -2 och ¨då va de svagt!! BIM dagen jätte starkt=)
Svar på tråden December Bebis 2010 :)