December Bebis 2010 :)
3 barns mamma84 skrev 2010-04-08 19:28:42 följande:
Har BIM -5 idag fick ett väldigt vargt + på stickan (testlagret) kan tilllägga att varje mån jag gör ett (testlagret test) ser det helt blankt ut inget streck alls alltså fast man viklar och donar haha men jag har fortfarande ett svagt väldigt svagt treck kvar inte tydlig men man ser från långt håll att det är ett streck.Nu undrar jag KAN det bli ett streck fast man Inte är gravid ?Och när han jag ta ett cb test ??Tror jag har Bim-5 idag då sista mensen var 10 mars och sen kom stegring 9 dagar efter men den häl i 6 dagar men vi hade sex (men ej våt) så vi gav upp 1 vecka efter fick ajg värta värta äl flytningarna rinniga väldigt som nu liksom och vi hade sex dag 20-21-22-24-25 och sen gav vi upp då tappen var stängd.Nu undrar jag vad har jag för bim hmm tror bim-5 men konstigt att man får ett + svagt endådan på bim-6 liksom eller ?vanligt...det står på mitt gravtest CB plus att man kan testa 4 dagar innan beräknad mens! men helt BIM dage!
mina flytningar är vita o geggiga,ibland lite fastare o ibland lite rinnigare,haha!

o välkommen in i värmen!!
  o välkommen in i värmen!!