3 barns mamma84 skrev 2011-03-22 20:21:44 följande:
Åh vilken duktig flicka du har

Elias blev jätte lessen men så fort jag la honom i sin vagn somnade han om som om inget hade hänt haha
Och feber 1 natt sen borta höl ca 45 min han kanske inte hade feber vet ej testade inte men mamma kännslan sa att han var varm.
Stora flicka haha ger du henne grädde

haha
Okej ja hoppas hon snart får en bra bajs nivå att han inte är så hård i magen.
Skulle du koka vattnet innan ?
Jag fick höra att man skulle koka vatten för att ta bort bakterier men vi bor på landet.
Gripa saker hihi elias han tar bara tag han han sträker sina armar mot mig vill att jag honom upp och när jag ska ge honom mat tar han tag i min tröja eller finger och håller mig håååårt haha

men gripa saker nej inte än.
blev en lite jobbig kväll med mycket gnäll så hon fick en supp alvedon och sen somnade hon och allt var bra. inget när hon vaknade på natten.
gripa tag menar jag hon håller fast i min fingrar och läppsyl har vi tränat med och en ring i babygymet har hon hållt fast i flera gånger. sen hos svärföräldrarna fck hon e bebisplastsked att lek med hon tog den och stoppa in rtt del i munnen.. haha men det var ju rena turen men ändå haha
hon ligger ganskla exakt på mitten linjen med alla längd vikt och huvud så det e ju skönt. har sett det är många som har mycket större barn. min rygg är mycket glad för att hon inte är tyngre än då hon är ett bär barn.
idag kommer det en dietist till BVC det blir spännande