Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Man borde kanske ta en sådan där magbild idag. Kanske ta fram stativet och ta med "snyggkameran" höhö.

Urk, mår verkligen illa idag, vad är detta? Skönt att man är ledig idag och i morgon i alla fall! Skrattande

• Karttikeya

Jag har så trååååååååååkigt!! Tänk, när jag praktiserat massa dagar i rad och är helt slut så bara längtar jag hem till att göra ingenting, men när jag väl sitter här och ingenting har att göra, så avlider jag nästan av tråkighet! (fint ord).. Vad göra?

• Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-10-14 13:25:12 följande:
    hur mycket kan du göra?

jag sitter med hemma, pluggar lite med visserligen, men hade velat ta hand om mitt hem lite med, men kan inte det är så tråååååååkigt med...
    Inte så mycket egentligen. Om jag vill kunna praktisera i morgon och på lördag så borde jag bara ta det lugnt.. Dammsuga går inte och står jag och diskar eller städar så vet jag att fogarna börjar bråka direkt.. Gå långpromenader är omöjligt. Det skulle vara att cykla en sväng då, men jag känner mig inte så jättemotiverad till det heller.. *gnällig* Cool
  • Karttikeya

Ninnie81: hoppas din bebis vill stanna kvar lite till och att du får komma hem!

Vi har köpt bil idag, men vi får hämta den först på måndag, längtar!! Skrattande

• Karttikeya
    Jessika82 skrev 2010-10-14 19:33:38 följande:
    Vad haa rni köpt för bil?
    En VW passat variant, 2.0 tdi trendline. 2008 års modell, candy white till färgen ^^
  • Karttikeya
    ÄlskarNova skrev 2010-10-14 20:16:04 följande:
    Imorgon kl.10.30 är jag och sambon på TUL-spännande värre! 
    Jag gissar på en liten kille därinne så får vi se imorgon vad de säger.
       Efteråt ska vi äta på kinan och handla lite på stan. Sen bär det av till en bilhandlare och provköra en BMW 330. Vi måste byta bil då vi har en Volvo v70 som jäklas med oss och sen har vi en förvisso rolig och bra Subaru Impreza men det är ju en sportbil och inte så värst "familjig" kanske! Så det blir till att byta bort de två bilarna och skaffa en bättre kombi helt enkelt. MEN det är ju inte så "enkelt" som man kan tro. Vi har också kollat in Passaten, de är ju jättefina!  
    Ja, det är en snuskigt bra bil. Både väldigt rymlig och värd pengarna! Dieseln är ju dessutom riktigt bränslesnål, vet inte hur det är med bensinarna =)
  • Karttikeya
    ÄlskarNova skrev 2010-10-15 08:27:44 följande:
    Jag tycker alla är dyra iofs på de vi tittar..runt 250t för beg.BMW eller Audi och en ny Skoda eller Passat strax över 300t.  Det är ju sjukt egentligen så mkt pengar! Förvånad

Måste ni ha en ny då? Våran 08a fick vi får 120.000.. Men så känner vi säljaren också.
    Väljer ni mellan skoda och passat så välj passat!! Tungan ute Tro mig, den skapar minst bekymmer.
  • Karttikeya
    linasmama skrev 2010-10-15 09:37:58 följande:
    jaaa min HP är beviljad!!! Åh snacka om att jag är överlycklig, jag behöver aldrig sätta min fot på det jobbet igen :D
    Grattis ^^
  • Karttikeya

Själv sitter man och hoppas att man kan skriva sista tentan innan jul, den 22a december (bf 28e..) hihi.

Sista dagarna på praktiken nu, ikväll och i morgon. Ska bli så JÄVLA SKÖNT att slippa komma hem efter 23 och sedan stiga upp klockan fem för att åka bil en timma.. Är ju jobbigt nog som icke-gravid.

Nu ska jag nog baka lite, så blir dom glada på praktiken Tungan ute

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-10-15 10:41:02 följande:
    Wiiiih, min körlektion gick sjukt bra idag! Enda "felet" jag gjorde var att jag kör rätt hårt när jag blir stressad men annars inga fel. Nu ska jag njuta av helgen!
    Yay! Glad

Nu har jag bakat! Blev en smarrig kladdkaka och en sockerkaka, hoppas dom blir glada ^^

Nu sitter jag här med hjärtklappning, är så obehagligt för man känner sig ju stressad när hjärtat slår så fort fast man sitter här helt lugnt..
Svar på tråden December Bebis 2010 :)