Momalicious skrev 2010-10-16 22:46:52 följande:
Vi ska till Ullared efter vi flyttat nån gång, fått sålt en av våra tre bilar och jag är färdig med körkortet.
Gud. Är helt död efter den här dagen!
Först var vi på akuten med sambons finger och de fick skära upp fingret (IGEN) och tömma det på var och spola rent. Nu äter han två penicillinsorter så jag hoppas fan det släpper snart, usch.
När vi kom hem åkte vi till sambons föräldrar och åt middag och när vi åkte hem såg vi en samling med några av våra kompisar som stod runt en uppenbart medvetslös kille så vi stannade och kollade läget. Sambon är ju brandman så han har ju koll. Hans pappa och farbror är dessutom också brandmän och hans farbror är räddningschef här så vi ringde dit dom och hans bror som är yrkesmilitär. Killen hade tagit en överdos och var halvnaken och hade oregelbunden puls. Skönt att vi kunde hjälpa innan polis och ambulans kom!
Nåt som var rätt gulligt var att mitt i allt så blev den killen som var medvetslös halvt medvetande och blev jäkligt aggressiv och alla dessa män ställde sig skitsnabbt som en mur runt mig för att skydda mig och magen hihi. Gulliga killar!
Hoppas det blir bra med den där stackars killen. Man ska ge fan i droger! Ingen av oss visste dock vem han var och vi bor i ett väldigt litet samhälle så han kommer garanterat inte härifrån. Fyfan. Hoppas han blir bra och kan hålla sig undan knark.
Där var vår kväll i ett nötskal ;)
Måste bara fråga, har dom odlat på bakterierna i hans sår något, vet ni det? Det är iof för sent nu efter att han fått penicillin, men tänkte om dom gjorde det första gången.. Kan ju vara en bakterie som man inte kan få vad för penicillin som helst för.