Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Nu ska jag åka buss! Jag hatar att åka buss! Men ska hämta nya bilen, så får väl se fram emot det, haha.. Cool

• Karttikeya

Hello! Vecka 31 idag, 30 fulla veckor alltså. Detta går ju fort! Tungan ute Kanske för att man har så himla mycket att göra.. Ska iväg till skolan en timma (har en timmas resväg enkel väg så jag åker bil mer än jag är i skolan sådana här dagar.....) men resten av veckan ska spenderas framför datorn (haha) eftersom jag ska skriva klart på min hemtenta. Glad Nästa vecka är det mest lite softish och veckan därpå är det tenta på läkemedelsberäkning 2, haha.. Jag kommer inte ha mycket att göra dessa två veckor..

• Karttikeya
    MrsHelgesson skrev 2010-10-20 09:39:52 följande:
    Ska till barnmorskan om två timmar :) Hoppas att jag inte har gått upp allt för mycket i vikt, usch vill inte ställa mig på vågen. Det ska bli skönt att äntligen få prata med min bm om de förvärkar jag har haft till och från två dagar i rad. Jag har haft jobbigt ont alltså. Får se vad hon säger.
    Får hoppas att det är livmodern som "övar" sig bara, så det inte har börjat sätta igång. Jag har inte haft en enda förvärk, knappt ens någon sammandragning. Förvånad
  • Karttikeya

Jag och min karl är också nykära fast vi varit ihop i två år. Inte för att det är så vårdslöst länge, men det känns verkligen superhärligt Glad Vi förlovade oss 19e juni 2009 (midsommarafton, tihi) och ska gifta oss den 28e maj nästa år ^^ Klart man tjafsar lite ibland, allt är inte en dans på rosor, men oftast är det bara sådär alldeles underbart Skrattande

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-20 19:29:36 följande:
    Gifta fan vad mysigt det är ett stort steg och så jävla romantisk !!
    Vet du hur du ska ha dit bröllop ?
    Ja bråk får komma ibland det rensar allt likom
    och Ny kär det är bara så HÄRLIGT man blir så glad i kroppen så lycklig på nytt.
    Ja, det är riktig romantiskt. Ja, vet nästan i detalj hur jag ska ha det. Vi ska gifta oss borgerligt eftersom jag inte ens är med i Svenska Kyrkan och min karl är inte troende han heller. Däremot ska vi gifta oss i något så hedniskt som en kyrkoruin, höhö. Men den är vacker, det är det som lockade oss. Så det blir en klänning i medeltida stil, tänkte försöka ett mönster som ser ut som denna: http://www.lindsayfleming.com/sabina/Image003_Standard.jpg Glad Blir en blygsam vigsel med de närmsta följt av en trerätters middag och sedan en brakfest på kvällen med alla som vill komma Tungan ute
  • Karttikeya
    Ninnie81 skrev 2010-10-20 19:44:19 följande:
    hej brudar. Nu har äntligen våran lillprins kommit. Efter 3 dagars försök av igångsättning så blev ja till slut snittad idag. Våran lilla plutt föddes 14.08 och vägde 1938 gram. Så snygg. Lutar mot en Neo. Kram på er alla
    Grattis! Men undrar också varför du skulle bli igångsatt? Är ju lite tidigt tycker man? Härligt att allt gick bra iaf och lycka till med nya killen Skrattande
  • Karttikeya

God morgon! Idag ska här fixas.. Men gissar att jag blir kvar här en stund först.. hihi.

Är det någon som upplever att när era bröstvårtor blir styva, så känns det som om någon kör nålar i dom? Högst obehagligt Förvånad

• Karttikeya
    Jaya skrev 2010-10-21 09:47:14 följande:

Ja ! jag känner med det, känns mycket konstigt Obestämd Jag upplever att de bblir mer styva än vanligt, svårt att förklara...

Jag förstår precis Cool Helt stenhårda. Sambon är ganska fascinerad av det också, men han blir besviken när han inte får röra dem lika mycket som förut eftersom de är så känsliga Skrattande
    Stefanie skrev 2010-10-21 10:18:10 följande:
    Bröst+kyla=döden Röra sig+foglossning+förverkar=tårar Ultraljud om en kvart=lycka!
    Lycka till och ha så kul! Glad
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-21 11:06:28 följande:
    Skrattar min sambo ät JÄTTE fasinerad av mina bröstgårdar hahaha han tycker dom är lika stora som nappar
    Ja fy, tycker nästan det är lite hemskt så stora just vårtgårdarna är.. Och MÖRKA.. Förvånad

Nej om man skulle städa lite... Cool
Svar på tråden December Bebis 2010 :)