Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Ninnie81 skrev 2010-05-30 20:06:43 följande:
    hej hopp alla. har varit borta några dagar i storstan och hälsat på en vän. har varit supertrevligt men huvva ja har saknat mina små älsklingar och stora med. får se när man har chansen att resa iväg när man blir 3 barnsmamma.på ons går jag in i v.14. så nästa veckan ska jag boka in en tid för RUL. kul kul. på tis ska jag göra en glykosbehandling...någon som har gjort de?ha en supertrevlig morsdag alla mammor
    Jag hade gly behandling med min andra graviditet fy fan säger jag bara det vidrigaste äkligaste jag någonsin varit med om blääääh hahaha
    Ja resa bort som trebarns mamma hmmm 'tänker'' haha vet fan alltså när men vi vill
    Jag längtar jag går in i vecka 13 på onsdag och vecka 13+6 (vecka 14) nästa dag då hehe
    så har jag vecka 13+6 min Rul  
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-05-30 20:25:28 följande:
    ja huvva man längtar inte.nu hänger ja inte med. går du in i både v.13 och 14??? ursäkta min tröghet just nu...ha ha...
    Nej gumman hahahaha
    Jag har tid till Rul vecka 13+6 alltså 1 ända dag tills jag skulle vara i vecka 14 hehe så ska det vara alltså jag ska på Rul om 9 dagar
  • 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-05-30 20:55:25 följande:
    haha...ok då fattar ja..ledningarna är långa just nu
    *Skrattar*
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD:
    Skrattar haha allså det e ju så jösses när jag väntade ebba så var jag så SNYGG haha
    När jag väntade Amadeus Herregud såg ut som om jag blivit tagen på väggen hahahaha skit ful såg ut som en melon i huvet
    Nu e jag snygg igen känner mig som en Topp modell hahahahaha tror jag e trött..

Hur har det varit med dig ?
    Hur har det varit med er alla andra ?
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-05-30 21:42:51 följande:
    hahahaha skoj de där... Med mej är det sådär, blöder fortf från min tarm...blir livrädd varje gång att blodet kommer från bebis....Tar så mycket medecin för att det inte ska blöda, så gör det de ändå, så då är jag orolig för att bebis ska ta skada...kommer den orka med detta?
    Aj då vännen.
    Hur starka är tabletterna du tar ?
    Om det inte hjälper borde du få andra tabletter för sen måste ju dom kolla upp tappa så tarmmarna inte tar skada av just detta oxå och dit liv inte skadas av detta
    Fan nu blev jag orolig för dig vännen
  • 3 barns mamma84

Hoppas nu har det bra och bebisarna i magarna.
    Själv e jag helt slut i huvet och värker i bennen och är trött.

• 3 barns mamma84
    alberta77 skrev 2010-05-31 20:11:40 följande:
    Köpte ifrån Kina. Kostade inte ens 300kr med frakt...  Kram till dig!
    var då ?
  • 3 barns mamma84

ÅÅh längtar tills jag kan shoppa kläder till våra lilla bebbe
    Men om 8 dagar kan jag o sambon gå till en affär och köpa första boddy till bebisen måste först se ett hjärta ticka sin stora tackt i magen först.
    Men fan vad jag längtar 1 jävla 1 vecka kvar ååååååååh ''suck'' haha

Förlåt om jag inte skriver med men jag är helt slut i huvet jag orkar bara inte sitta framför datorn vill bara sova men tänkte vänta på sombon innan.
    Han är på körskolan just nu.

• 3 barns mamma84

Finns det någon adress till ullared ?

• 3 barns mamma84

Berätta för mig nu lite vad som har hänt och jag såg en ny hehe stort grattis och välkommen
    Jag ska äta nu och sen så kan jag snabbt berätta att jag gjorde illa magen idag fick cykel styret på magen men allt är helt i sin rätta var hos läkaren bebisen mår bra enligt den iaf haha den sprattlade till i magen *lycklig gravid mamma''
    Lite öm i magen men allt är okej

Svar på tråden December Bebis 2010 :)