December Bebis 2010 :)
Idag tog jag modet upp och vissade anonyma bebisen till chefen
förvånad haha men jösses vad GLAD hon blev
jag trodde jag höl på att tappa ögonen hahaha
Idag tog jag modet upp och vissade anonyma bebisen till chefen
förvånad haha men jösses vad GLAD hon blev
jag trodde jag höl på att tappa ögonen hahaha

Hej! Nu hoppar jag också in här, bättre sent än aldrig. Länge sen jag var in på FL nu.
Och oj vad tiden har gått fort! Jag och sambon väntar vårat första barn 21 dec, är med andra ord i v.13, 12+2. Läst lite bakåt och alla verkar vara i lite olika skeden. Syns gravidmagen på er än? Gått upp mycket? Längtar så tills det börjar synas..:)
Är det bara jag som vettas som en GRIIIIIIS
jag svettas hela tiden överallt.
Sen börjar bösten spännas åt ordentligt dirket jag tar av mig Bh:n så gör det ont det är som tegel sten haha och bröstvårtorna JÖSSE NAMN det gör PISS PISS ont i dem!!!
In i he*lvette alltså det är som någon håller i dem med en tong och bara drar hela tiden så dom är så ömma.
Kan inte änns ta i dem.
Miss you
The vagn pratet haha det har vi haft när vi gjorde Ul så gick vi till barnaffären tittade omkring fan vilken kännsla !!!
Man tänker vad gör jag här men sen säger det sig JUSTE vi ska få en B-E-B-I-S haha
Vi kollade på alla vagna men vi vill ha en vagn ja iaf just nu har vi bestämmt sambon får ju körkortet i juli och det finns tillgång till bil ju så inte mkt plats till 3 barn och sen massa matkassar när man storhandlar och bilbarnstolar här o där.
Det blir ju en Familjebil men vi ska ha en CARENA 10.a så denna hade vi med dottern men den var kass 05:a sen bytte dom ut massa delar och vagnen kom 08:a och den hade vi till sonen den var UNDERBAR!!!
Så det blir en Carena
Sen har vi ju en spjälsäng men vi har tagit bort en grind så nu är det en säng
så sonen har den.
Men vi tänkte skaffa en liten vagga
som ja den är så SNYGG en liten vagga med himmelsäng
Hoppas nu barnet inte blir en 6 kg klump igen hahaha