Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Jessika:
    Det är nog bara något med cysta att göra inget annat hoppas vi så canser och så ska du inte änns tänka på men klart man blir jävligt jävligt piss orolig.
    Ger dig massa krammar.

Älskarnova:Tråkigt att NUPP inte gick men du fick iaf Ul men NUPP det kommer nog snart ska du se

NhjärtaD:
    Det var läskigt men allt e bra men e skit ömm bara..gör ont men att det skadat bebisen så kan jag vara lugn med att den lever hehe
    Känner massa rörelser i magen idag och det är banne mig ingen fundering hihi jag känner den hela tiden

Hur har du det vännen ?
    Kramisar..

Till alla
    Imon är jag i vecka 13!!!!!
    Idag har ja börjat känna mer o mer sprattel och små buffar i magen kände det nyss med fan VAD KUL!!!!!!!!
    Min bebis har ett hjärta som slår och som påminner mig varje stund med rörelser i magen

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    TheUnknown
    Nu e jag ARG på dig gumman du SKA INTE FÅR INTE tänka så!!!
    Dit barn har det bra och kommer att komma i DEC det vet jag och du och alla nu lägger du av vännen.
    Du ska bli mamma!!!
    Lyssna på mig jag vill att du tar upp ögonen och tänker posetivft!
    Puss
  • 3 barns mamma84
    neeeej tänk inte så....
    fast så tänker jag med iofs, att bebis inte klarar av min tarmsjukdom....
    men vi kommer få det, jag lovar!!
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Lillfisen i magen 5/12 ~*~♥~*~
    Nu lägger du oxå AV!!!!!!
    Vi alla ska bli mammor  DEC 2010!!!
    Puss
  • 3 barns mamma84

Mala:
    När du blir gravid hejjar vi på dig när du åkter in på förlossningen är det VI som hejjar på dig

• 3 barns mamma84

Vecka 13 idag

Hur har ni andra det ?

• 3 barns mamma84
    Utomlands skrev 2010-06-02 18:24:51 följande:
    KANON, GRATIS!
    Skönt va? Man pustar nästan ut lite, att man har klarat sej över 12 veckors nervositeten. :D Eller sa känner jag i alla fall. Annars i allmänhet mar vi bra, fast idag vaknade jag med världens illamaende nästan spydde, men det har gatt över nu, har nästan inte matt illa under dessa tre mander, om man jämfór med andra.

Snart dax för ultraljud för dej da???
    Eller hur man är lättad över att man fortfarande är gravid och har en bebis i magen men herregud när vi alla fick + och vi alla var små ängsliga över vad som kunde hända nu när allt äntligen gick fint med våra stickor.
    Att man gått omkring och bara kännt spännd i kroppen när flytningar kom att sit nu var det över eller något annat.
    Så det känns toppen att nu kommit in i vecka 13 och trimister 2 nu jvlar ska vi knäcka ut bebisar i dec och jul och nyår hehehe

Illamående hmm jag tror mitt försvan i vecka 12 där om kring hade liiiiite illamående men vet inte om det var verkligen illamående när jag vaknade till för det försvan direk när jag kom upp ur sängen.

Ja gumman hehe om 6 dagar har jag Rul längtar som in i alltså då är jag i vecka 12+6 vecka 14 skiljer bara 1 dag haha
  • 3 barns mamma84
    MajMamman08 skrev 2010-06-02 18:49:21 följande:
    Yiippi!!! Idag skrev vi på papprerna, Så nu e huset vårt Så gött!! Hinner vi flytta in och renovera lite innan bebis kommer. PERFEKT!!!!

Ja nu gäller de bara att mini där inne sköter sig hela resans lopp! Och vinkar åt oss på måndag då vi ska göra NUPPen!

Sen börjar jag smått,smått få energin tillbax,underbart och mitt illamående börjar släppa greppet lite...ja nu känns allt just UNDERBART! (förutom huvuvvärken då=(,men koll på fredag igen om de inte blivit bättre)
    Stort grattis till ert nya hus och kontraktet
    nu jävlar blir det att renovera barnkammare oxå haha

Såklar våra små håller sig i magen min har iaf lovad mig gå över så få se om det stämmer vad h*n säger

NUPP jag kommer att tänka på dig 7 juni hehe då tänker du på mig hehe min dotter blir 5år då
  • 3 barns mamma84

Själv blev man sugen på surt och citron är för sur men go men rabarber att äta rå e gott så det äter jag hihi väntar på att sambon ska komma hem så vi kan se på film tillsammans
    Just nu är han på körskolan.
    och jag har nattat ungarna och har ont i huvet.

• 3 barns mamma84
    linn78 skrev 2010-06-02 19:20:55 följande:

majmamma: grattis till huset!! Vi ska och skriva kontrakt på försäljning på vårt hus imorgon, har hittat ett större vi ska köpa istället. Det känns skönt att hinna flytta in och hinna fixa en del innan bebis kommer!

Emelle: usch vad tråkigt med jobbet!! Hopaas de behåller er bägge, inget kul att gå och fundera på sånt under grav... Ang vikten vägde jag mej i måndags, +4 kg så det känns mindre kul. Jag gick upp ca 20 kg med sonen och tänkte att jag skulle försöka hålla det lägre nu MEN jag tänker hela tiden att; -Äsch, det kan jag gott unna mej nu när jag går här och ska bli tjock ändå=) Så med den inställningen lär det bli 20 kg denna gång också, hihi... Men jag känner att jag vill kunna njuta av det jag är sugen på under gravven.

Jag har gått upp 5 redan och är i vecka 13
    Gick upp 25kg med dottern och 24kg med sonen och tänkte att nästa ska jag inte äta som en häst.
    Hmm men sen tänker man som du skrev vadå jag ska ändå bli på tjocken då kan jag lika gärna äta något gott oxå
    Fy man får inte tänka så hahahaha
  • 3 barns mamma84
    Mala:
    Hur känner du dig i dag ?
    Berätta för oss så vi vet hur du har det.
    Blöder du fortfarande eller börjar det att avta lite nu ?
    Tänker på dig i massor.

Som Momalicious skrev så ÄR du en av oss och kommer att BLI en av oss föralltid.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)