December Bebis 2010 :)
Har ni vågar köpt något litet till bebisen än? det har inte jag,förra gången jag köpte en sak så slutade de ju i Mf,så denna gången har jag inte vågat köpa något,men är så sugen!! men nu borde man väl kunna köpa en filt el nåe 

Har ni vågar köpt något litet till bebisen än? det har inte jag,förra gången jag köpte en sak så slutade de ju i Mf,så denna gången har jag inte vågat köpa något,men är så sugen!! men nu borde man väl kunna köpa en filt el nåe 

. Hennes mamma är säker på att jag kommer få tvillingar;), mtp att jag ska bo själv med barnet hoppas jag att hennes känsla är fel. Men är den rätt får vi väl göra det bästa av sitatutionen på nåt sätt:PShit skulle ta på mig mina jenas shorts idag.o jag kan inte knäppta dem...ja dax o köpa lite mammashorts kanske?? el shorts i större stl;-D
Det e super varmt här minst 30 grader man kan inte vara ute längre.. Sen e det oxå hur ska man kunna sova i natt 

Juste vill fråga er alla ..
Hur sover ni på nätterna sover ni på rygg sidan eller på magen ???
Jag sover själv på sidan och på rygg men varje morgon jag vaknar så vaknar jag av att ajg sover på magen 
 det gör mig lite orolig men det e nog ingen fara ??
puh..jag flyter bort på jobbet!!!!! pust! vill va ledig o ligga vid stranden=)
vet nån om de e farligt med stres?? stressar som tusan på jobbet och flyter lite fel osv...trånga utrymmen...e så himla rädd att något ska hända för att man stressar så??