mamma smurfen skrev 2011-06-09 08:34:23 följande:
morron....
Så lack på vårt hemlarm så de finns inte....
mitt i natten, vid 3, så börja de pipa å visar felkod, så en gång/halvtimme var/är man tvungen att avläsa å nollställa skiten, som tur va så var det bara jag å sambon som vakna av de, medans barna tryggt sov vidare, men nu e jag såååå trött(tur man har kaffe hemma)
Angående problematiken kring mina killar å deras pappa så är de bara SKIT de me, lilla killen, fyller 10 nästa vecka, saknar sin pappa otroligt mycke, och skulldbeläger sin bror, och mig för att han inte får träffa pappa, vilket resulterrar i att han är ständigt tjurig, lessen å arg....pratade med handläggaren på soc om att fåtill någonform av umgänge, med en 3e person, dom pratade med xcet som "skulle fundera på de" GRRRRRRR, vadå fundera, han har inte träffat C sedan veckan innan påsk, inte ringt, inte gått till skolan å hälsat på, NADA...å så skulle han FUNDERA på de?????
Igår ringde soc-handläggaren å sa att Xcet inte vill!!!!!!!!!!!!!
Håller på att bli skogstokig på honom....
Förklaringen till att han inte vill, sa handläggaren, är att han inte tycker att en 3e part behöver vara med, han har ju inte gjort någe fel!!!??
Nähä, så barna ljuger om vad han gjort då eller!?
Å polisen och åklagare är inkopplat BARA för att de inte har andra saker att göra...eller vadå...SUCK
Jag HATAR verkligen honom, HATAR att jag en gång i livet älskade den mannen/idioten, vill inte ha honom i vårt liv mer!
Det enda goda han tillfört mitt liv är mina killar, å genom att jävlats med mig nu i 7långa år så har han gett mig en insikt om att jag är STARK, å klarar mycke mer än jag trodde jag skulle kunna....
Men skulle han försvinna från denna planeten skulle jag inte sörja...annat än för barnen som förlorar sin pappa i de läget.....faast, han har redan förstört relationen mellan sig och den stora killen, han total vägrar att träffa pappa, å den lilla killen är grymt besviken på pappa som inte vill träffa honom.......GHAAAAA
Usch, fy va jobbigt! Inte lätt med X. Jag är väldigt glad att jag gjorde abort med mitt X. Jag hatar honom så!!!!! jag med! =) Så skönt att han ÄNTLIGEN efter snart 6år har insett att jagi nte vill ha honom, Arg blev han när han fick reda på att jag var gravid. Ne, X är bara skit! Synd att ditt X är så knäpp mot sina barn! Så synd!